Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@17:02:19 GMT

توقیف خودروی 3 میلیاردی پس از یک تعقیب و گریز

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۱۰۱۰

توقیف خودروی 3 میلیاردی پس از یک تعقیب و گریز

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ محمد رستمی با اعلام خبر توقیف خودروی قاچاق در میناب درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی شب گذشته از تردد یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس آفرود قاچاق مطلع شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان میناب افزود: مأموران با هماهنگی قضایی برای بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام و خودرو مورد نظر را که به صورت یدک با یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس دیگر در حال انتقال بود مشاهده کرده و دستور توقف دادند.

وی تصریح کرد: راننده‌های این خودروها به محض مشاهده مأموران با پاره کردن طناب یدک اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز عرصه را بر خودتنگ دیده  و پس از رها کردن خودرو با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند.

این مقام انتظامی ارزش ریالی خودرو قاچاق توقیف شده را بنابر نظر کارشناسان مربوطه 30 میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق مبارزه با قاچاق کالا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شده و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا است.

کد خبر 6087596

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق