Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با شکایت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و درخواست ابطال جدول (الف) ماده ۴ آیین نامه تاسیس و اداره داروخانه ها، هیات عمومی دیوان عدالت اداری با اکثریت آراء، مقرره مورد شکایت را ضد رقابتی، انحصاری و مغایر با تبصره ۲ ماده ۷ قانون اصلاح مواد (۱)، (۶) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تشخیص داد و باطل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش متن جدول (الف) ماده ۴ آیین نامه تاسیس و اداره داروخانه‌ها در مورد شرایط تاسیس داروخانه از این قرار است:

۱-برای شهر‌های تا ۲۵۰ هزار نفر جمعیت به ازای هر ۷ هزار نفر یک داروخانه روزانه و به ازای هر ۷۰ هزار نفر جمعیت یک داروخانه شبانه روزی

۲- برای شهر‌های از ۲۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار نفر جمعیت به ازای هر ۶ هزار نفر یک داروخانه روزانه و به ازای هر ۶۰ هزار نفر یک داروخانه شبانه روزی

۳- برای شهر‌های ۵۰۰ هزار نفر تا یک میلیون نفر جمعیت به ازای هر ۵ هزار نفر جمعیت یک داروخانه روزانه و به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک داروخانه شبانه روزی

۴- برای شهر‌های بیش از یک میلیون نفر جمعیت به ازای هر ۴۵۰۰ نفر جمعیت یک داروخانه روزانه و به ازای هر ۴۵۰۰۰ نفر جمعیت یک داروخانه شبانه روزی

انتهای پیام/

آیین نامه تاسیس داروخانه براساس میزان جمعیت ابطال شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دیوان عدالت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، شرکت داروسازی "بریستول مایرز اسکوئیب" روز پنجشنبه گزارش درآمد سه‌ماهه نخست خود را منتشر کرد که نشان می‌داد به‌دلیل هزینه‌های یکباره مربوط به معاملات اخیر، دچار ضرر و زیان شده است.

این شرکت آمریکایی همچنین اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۱.۵ میلیارد دلار از هزینه‌های خود را کاهش دهد و این پول را دوباره در توسعه دارو سرمایه‌گذاری کند.

بر اساس این گزارش، بریستول مایرز امسال به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها ۲۲۰۰ کارمند را اخراج و تولید برخی از داروها را متوقف می‌کند.

این شرکت داروسازی همچنین اعلام کرد که برنامه استخدام خود را حذف و کارخانه‌های خود را یکپارچه می‌کند و لایه‌های مدیریتی را نیز کاهش می‌دهد.

بریستول مایرز سرمایه‌گذاری در برندهای دارویی کلیدی خود را اولویت‌بندی خواهد کرد و عملیات تولید و توسعه را نیز در سراسر این شرکت بهینه می‌کند.

سهام بریستول مایرز در روز سه‌شنبه بیش از ۷ درصد سقوط کرد.

بریستول مایرز، که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی جهان محسوب می‌شود، در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی ضرر خالص ۱۱.۹ میلیارد دلاری یا ۵.۸۹ دلار به‌ازای هر سهم را گزارش کرد.

این رقم در مقایسه با درآمد خالص ۲.۳ میلیارد دلار یا ۱.۰۷ دلار به‌ازای هر سهم برای مدت مشابه سال قبل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است