Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، فراخوان مسابقه عکس تئاتر این رخداد هنرهای نمایشی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دبیرخانه سی وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مقررات و ضوابط شرکت در بخش مسابقه عکس تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به این بخش از جشنواره سی و هشتم، ۱۴ آبان ماه سال جاری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین انتخاب و داوری آثار ۲٠ آبان ماه صورت می گیرد و نمایشگاهی از آثار منتخب نیز همزمان با جشنواره در تاریخ ١٢ بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد. برگزیدگان نیز در آیین اختتامیه جشنواره معرفی می‌شوند.

جزییات فراخوان و فرم حضور در مسابقه عکس تئاتر در سایت سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به نشانی www.fitf.theater.ir قرار گرفته است. همچنین کانال تلگرام جشنواره Fajrchannel37 و آدرس صفحه اینستاگرام این رویداد38thfadjrtheaterfestival است.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ١٠تا ٢٠ بهمن ماه امسال در ٨ بخش «نمایشنامه‌های صحنه‌ای»، «نمایش‌های خیابانی»، «دیگرگونه‌های اجرایی»، «تئاتر ملل»، «مسابقه نمایشنامه نویسی»، «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر»، «کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی» و «به علاوه فجر» برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد