Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معلم‌های آمریکایی در آستانه بازگشایی مدارس در ایالات متحده، در فضای مجازی از مردم درخواست کمک مالی کردند. تاریخ انتشار: 20:14 - 10 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۳۹۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سالانه در آستانه بازگشایی مدارس در ایالات متحده آمریکا، به دلیل کمبود منابع مالی، معلم‌های آمریکایی به طور میانگین ۵۰۰ دلار از جیب خودشان برای بهبود آموزش کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میزان اهداء پول توسط معلمان به تفکیک ایالت

 

این امر سبب شده تا برخی از این معلم‌ها صفحات مجازی خود را محلی برای جمع‌آوری کمک مالی قرار دهند.

 

به عنوان نمونه، زلی ایمانی، معلم اهل نیوجرسی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

من یک معلم کلاس سوم هستم. هفته آینده مدرسه باز می‌شود و من برای خرید وسائل و جایزه‌ها آخر هفته خرید خواهم کرد. برای حفظ یک کلاس سالم و امن شریک شوید.

فقط معلمان: لینک مرتبط با خرید وسایل خودتان را در زیر این پست قرار بدهید.
دیگران: با یک دلار یا بیشتر به آن‌ها کمک کنید. معلمان پول زیادی را از جیب خودشان برای بالابردن سطح تجربه یادگیری کودکان خرج می‌کنند.

مدارس برای بسیاری از افراد همین روز‌ها باز خواهد شد، یا باز شده است.
من تصمیم گرفتم تا کمک کنم تا لیست خرید معلمان کامل شود. آن‌ها این حمایت مالی را که البته مدارس آن‌ها را فراهم نمی‌کنند، برای خرید وسایل ضروری آموزش نیاز دارند.

منبع: جام نیوز

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا بازگشایی مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم خوزستانی نمونه کشوری شد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: " مرضیه باباخان‌زاده" از استان به عنوان آموزگار نمونه کشور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی اظهار داشت: 14 معلم از خوزستان برای انتخاب معلم نمونه به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک آموزگار از دزفول انتخاب شد.

وی گفت: فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است و در خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی اظهار کرد: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی در بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد.

به گزارش تسنیم، هشتم تا 12 اردیبهشت ماه به نام هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.جامعه فرهنگی خوزستان 70 هزار نفر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد