Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : موقعیت جغرافیایی تیران و کرون موجب افزایش حجم بالای تردد در جاده‌های این شهرستان شده و سالانه ۱۰ درصد از ترددهای جاده‌های استان اصفهان در محورهای مواصلاتی شهرستان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پراکندگی روستاها و تردد بالا در جاده‌های این منطقه به افزایش یگان‌های انتظامی نیاز دارد که برای انجام سریع و با کیفیت ماموریت های پلیسی، یک کلانتری در شهر رضوانشهر احداث می‌شود که مجوز افزایش این یگان از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی صادر شده و با تکمیل ساختمان اداری آن این اتفاق رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای افزایش عملکرد و حضور فعال تر تیم های پلیس در جاده برای تامین امنیت و ایمنی ترافیکی احداث پاسگاه جاده ای و پلیس راه نیز لازم و ضروری بوده که این موضوع توسط فرمانداری شهرستان در حال پیگیری است

فرمانده انتظامی تیران و کرون با اشاره به اینکه تاکنون برای تامین امنیت راه ها و برخورد با متخلفین ترافیکی و شناسایی مجرمین و قاچاقچیان این یگان انتظامی دستاوردهای خوبی داشته، خاطرنشان کرد: نهادهای اداری شهرستان برای تامین امنیت خودرو و نیروی انسانی در اختیار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار می دهند.

وی یادآورشد: گشت های محسوس و نامحسوس پلیس برای تامین امنیت همواره در سطح روستاها و جاده های مواصلاتی حضور فعال داشته اما برای انسجام و اقدام سریع و وجود ساختار منظم اداری باید یگان های نظامی این منطقه افزایش یابد.

صادقی خاطرنشان کرد: مردم همکاری خوبی با پلیس در انهدام باند مجرمین و دستگیری افراد سودجو دارند و قانونمداری و دینداری مردم این شهرستان جرائم را کاهش داده و تیران و کرون از شهرستان ها امن استان اصفهان محسوب می‌شود.

وی تعامل های بین بخشی را در کاهش جرایم، افزایش امنیت اجتماعی و کاهش تصادفات مهم بیان کرد.

تیران و کرون از شهرستان های امن استان اصفهان محسوب می شود اما به دلیل موقعیت جغرافیایی که در مسیر شهرستان های غرب استان، استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری قرار گرفته و تردد های زیادی در جاده های این شهرستان انجام می شود و برخی از افراد مجرم، قاچاقچی و متهمان فراری جاده های این شهرستان را برای تردد خود استفاده می کنند که پلیس این مسیرها را برای آن ها ناامن کرده است.

ایجاد ایست و بازرسی های سیار و مقطعی در کاهش جرائم و دستگیری مجرمان مهم است که  راه اندازی پاسگاه دائمی در محور های مواصلاتی شهرستان از نیازهایی بوده که با همکاری نهادهای اداری شهرستان و نیروی انتظامی کشور باید پیگیری شود.

۷۱۳۱/۶۰۲۶/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان اصفهان تامین امنیت جمهوری اسلامی چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رستم عیدی پور در نشستی که باهدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات عوامل انتظامی دشت آزادگان در تامین امنیت و پیشگیری و مبارزه با انواع جرم به ویژه سرقت برگزار شد، گفت: تکریم و قدردانی  از عوامل  انتظامی باعث روحیه  مضاعف می‌شود.


وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مستمر فرماندهی  انتظامی در شهرستان به منظور افزایش ضرایب و شاخص‌های امنیتی، افزود: حضور پلیس مایه دلگرمی مردم و افزایش احساس امنیت  است.


عیدی پور ادامه داد: سرهنگ  مراونه، فرمانده انتظامی دشت آزادگان  و  نیرو‌های  همیشه در صحنه  در  کنار  کادر  زحمت کش  امور  برق  شهرستان  با  جلوگیری  از سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق  با  توجه به  گرمای شدید  منطقه،  در  تکریم  و  رضایت نسبی   اهالی نقش  بسزایی  داشتند.


سرهنگ مراونه در این جلسه، با اشاره به این که نیروی انتظامی شهرستان دشت آزادگان با نگاه ویژه به همکاران خود در  امور  برق و به  جهت  رضایتمندی   اهالی  منطقه  با تمام قوا در خدمت تامین امنیت شهروندان و روستاییان به ویژه محافظت از تاسیسات خدمات رسانی عمومی از جمله کابل‌های برق و مخابرات است، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی عوامل زحمتکش انتظامی، سارقان کابل برق و مخابرات در این شهرستان  رصد، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند که برخی از این سارقان سابقه چند بار دستگیری دارند.


در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر به فرماندهان دوایر مختلف انتظامی شهرستان، از زحمات آنها در برخورد با سرقت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان