Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین درودی، معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش كشور امروز، 12 شهریورماه در نشست مشترک کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه استان فارس گفت: در راستای تقویت همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، ضروری است همایش استانی همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در سطح استان‌ها برگزار شود تا دانش‌آموزان از تربیت مستمر و همه جانبه بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأكید کرد: لازم است در همین راستا اهداف و مفاهیم برای خود اعضا روشن شده و علاوه بر آن سهم وظایف هر یک از اعضای کمیته در بهینه‌سازی، تربیت و پیاده کردن سند تحول بنیادین مشخص شود.
درودی اظهار كرد: پس از نیازسنجی‌های انجام شده و بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های فرهنگی استان و تجزیه و تحلیل در این نشست، سهم هر دستگاه فرهنگی مشخص می‌شود تا برنامه‌ریزی و پیگیری‌های لازم انجام شود.
وی با اشاره به برگزاری نشست متمرکز کمیته همکاری حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش در استان‌های کشور، گفت: این جلسات به دلیل آن که در سطح متمرکز ائمه جمعه، رؤسای آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات، رئیس حوزه علمیه برادران و خواهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی برگزار می‌شود، بازخورد ویژه‌ای داشته است.
معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش کشور گفت: در شورای عالی، نظرات و پیشنهادهای اجرایی که از کمیته‌های همکاری استان‌ها ارسال می‌شود، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و مصوبات آن برای اجرا به استان‌ها ابلاغ می‌شود تا با نظارت نماینده ولی‌فقیه در استان و با همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی مرتبط برنامه‌ریزی‌هایی در سطح استان انجام شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي حوزه علميه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود