Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام علی‌محمد رضایی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان دارالقرآن الکریم کشور در سال ۹۷، فعالیت‌های قرآنی استان یزد در کشور برتر شناخته شد.

وی افزود: سازمان دارالقرآن هر سال اقدام به ارزشیابی عملکرد قرآنی استان‌ها می‌کند که مبنای کار برنامه جامع نظارت بر ارزشیابی است که در آن نزدیک به ۲۲ شاخص در پنج سرفصل تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی اظهار داشت: دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ۱۶ آیتم امتیاز کامل را کسب و در ۱۰ آیتم نیز امتیاز ۹۰ به بالا را کسب کرده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: این استان در مجموع موفق به کسب معدل ۹۴.۱۷ از مجموع ۱۰۰ امتیاز شده است.

وی افزود: بنا به اعلام سازمان دارالقرآن الکریم کشو استان‌های یزد، بوشهر، اردبیل، مازندران و کرمان به عنوان استان‌های برتر کشور و استان‌های تهران و مرکزی به عنوان استان‌های شایسته تقدیر در سال ۹۷ معرفی شدند.

رضایی اظهار داشت: منابع ارزیابی از سه طریق جمع آوری گزارشات ارزیابی عملکرد از استان‌ها، بررسی اطلاعات و آمار و ارائه گزارش‌های دریافتی از استان‌ها و گزارشات میدانی گروه‌های ارزیابی سازمان مرکز است.

کد خبر 4710342

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ماه محرم ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد اربعین حسینی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد