Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@23:45:04 GMT

گلایه پیشکسوتان استقلال از فتحی به وزیر ورزش

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۲۱۶۴

به گزارش ایلنا، با گذشت دو هفته از مسابقات لیگ نوزدهم، در فیفا دی اعضای شرکت پیشکسوتان استقلال تهران تصمیم گرفتند با وزیر ورزش و جوانان دیدار کنند.

به همراه علی جباری، نایب رئیس شرکت پیشکسوتان افراد سرشناسی همچون پرویز مظلومی، محمد نوری و حسن روشن هم حضور داشتند. در اواسط این جلسه امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه هم حضور یافت و به جمع حاضرین اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این جلسه پیشکسوتان از این مسئله گلایه داشتند که باشگاه برای تعامل با آنها ممانعت به عمل آورده و حاضر به همکاری نیست. آنها همچنین خواستار روابط بیشتر با وزارت برای حل و فصل مشکلات استقلال شدند.

پیشکسوتان با توجه به حواشی و اتفاقات ماه‌های اخیر پیرامون استقلال از مدیریت امیرحسین فتحی مقابل وزیر انتقاد کردند و این جلسه فرصت خوبی برای تبادل نظرات طرفین شد.

اعضای شرکت پیشکسوتان در پایان جلسه ازسلطانی فر درخواست کردند بین سرخابی‌ها پایتخت توازن برقرار شود تا در هر پنجره نقل و انتقالات به دلیل مسائل مالی شاهد کوچ ستاره‌های تیم خود نباشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران پیشکسوتان استقلال امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد