Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش شیرخوارگان حسینی با حضور جمع کثیری از کودکان و مادران دامغانی همزمان با پنجمین روز از ماه محرم به یاد شهید شش ماهه دشت کربلا برگزار شد. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، جمع کثیری از مادران دامغانی در پنجمین روز از ماه عزا و ماتم آل الله، نوزادان و شیرخوارگان خود را لباس عاشقی و سربازی سیدالشهدا(ع) پوشاندند و در محفلی به یاد شهید شش ماهه دشت کربلا حضرت علی اصغر(ع) در خانه قمربنی هاشم، حسینیه اعظم حضرت اباالفضل(ع) دیار شهیدان، دامغان گرد آمدند و با شیرخوارگان خود مشق عشق مکتب حسین(ع) کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، همایش شیرخوارگان حسینی در دامغان امسال به دلیل همزمانی با آئین کهن روز ششم محرم این دیار یک روز پیش از دیگر نقاط کشور و همچون سالهای اخیر به همت هیئت انصارالحسین(ع) رزمندگان اسلام دامغان و هیئت امناء حسینیه اعظم حضرت اباالفضل(ع) این شهرستان برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی در خوزستان کجا برویم+ نشانی برنامه‌هاهمایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شوداجتماع شیرخوارگان حسینی اصفهان در 82 بقعه متبرکه برگزار می‌شود

عکس از جواد رمضانیان

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت بیداری در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محور‌های اصلی این همایش تعریف مفهومی الگوی اول زن، تعریف مفهومی و بیان جنبش‌های الگوی دوم زن و تبیین الگوی سوم زن در بیانات رهبری بود. 
 دانشگاه صنعت نفت آبادان در این همایش میزبان دانشجویان و دانش آموزان ۳ دبیرستان متوسطه دوم آبادان و خرمشهر است.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • روایت بیداری در آبادان
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود