Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و رئیس اجلاسیه جامعه پزشکی و بهداری رزمی در این نیز جلسه گفت: هدف از برگزاری اجلاسیه جامعه پزشکی و بهداری رزم که در ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برگزار می شود انتقال پیام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جدید و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای جامعه پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت مهمی است افزود: اجلاسیه جامعه پزشکی فرصتی مناسب شد برای برگزاری ده ها برنامه فرهنگی که زمینه خوبی برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه پزشکی ایجاد کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این خصوص ادامه داد: امروز انتقال پیام پیشکسوتان به نسل جوان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا نسل جدید بتوانند از آن روحیات استفاده کنند و آنها را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه اجلاسیه جامعه پزشکی در ۲۵ شهریور ماه با برنامه های متنوع فرهنگی برگزار می شود گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جامعه پزشکی،تهیه مستندهای ۳ دقیقه ای،تهیه موشن گرافی،تهیه مستندات ۲۰ دقیقه ای،جمع آوری زندگینامه شهدای پزشکی از جمله برنامه های ذیل آن است.

رئیس اجلاسیه جامعه پزشکی و بهداری رزمی در این خصوص تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در مراکز درمانی و ساخت ماکت بیمارستان صحرایی فاطمه زهرا(س) در دفاع مقدس از جمله برنامه های دیگر در ذیل اجلاسیه است.

وی اظهار داشت: احداث یادمان شهدا در محل سخنرانی مقام معظم رهبری در مقابل بیمارستان ثارالله اراک و نامگذاری مراکز درمانی و بهداشتی به نام شهدای جامعه پزشکی از دیگر برنامه های در ذیل اجلاسیه جامعه پزشکی است.

جمالیان با تأکید بر اینکه اجلاسیه جامعه بهداری را محدود به چند جلسه نمی کنیم افزود: با این رویداد می خواهیم به طور مستمر به فرهنگ ایثار و شهادت و شهدا بپردازیم که این موضوع در دستور کار برنامه های فرهنگی در طول ترم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با مصوباتی در که در شورای دانشگاه داشتیم مقرر شد ساعت هایی را در طول ترم برای آموزش فرهنگ دفاع مقدس در نظر گرفته شود گفت: این موضوع به معاونت آموزشی ابلاغ شده است که در ترم جدید عملیاتی خواهد شد.

رئیس اجلاسیه جامعه پزشکی و بهداری رزمی با بیان اینکه انتقال بیمارستان صحرایی از دلیجان به نمایشگاه دفاع مقدس تیپ ۷۱ روح الله در روزهای آینده انجام می شود افزود: پزشکان متخصص در این بیمارستان به طور رایگان به مردم خدمت ارائه می کنند که اینها به برکت کنگره شهدای استان مرکزی اتفاق می افتد.

وی در این خصوص ادامه داد: برنامه های محرومیت زدایی با حضور پزشکان در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار از دیگر برنامه ها است که در طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان خاطر نشان کرد: خروجی برنامه ها باید برای نسل جدید پیام های مناسبی داشته باشد و در این شرایط که تمام هدف دشمن بر روی نسل جدید متمرکز شده باید بتوانیم برنامه های موثری برای آنها انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند