Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ غرفه‌ی مِهربانی بانوان حسینیه اعظم، همزمان با دهه‌ی اول محرم و در آستانه‌ی آغاز سال تحصیلی جدید، لوازم‌التحریر، کتابهای غیر درسی و کودکانه را از مردم تحویل می‌گیرند تا به دست نیازمندان برسانند.

گروهی از خادمان امور بانوان حسینیه اعظم در غرفه‌ی مهربانی، این اقلام را جمع آوری کرده و در قالب اردوهای جهادی به دست دانش‌آموزان و کودکان در مناطق محروم می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم خیّر می‌توانند لوازم‌التحریر اضافی و کتابهای نو یا دست دوم خود را در اختیار این غرفه قرار دهند و در اجر اخروی و معنوی این امر سهیم باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی غرفه پناهی حسینیه اعظم زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»