Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:44:18 GMT

یمن|موشک‌باران مواضع متجاوزان سعودی در جیزان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۷۴۱۸

یمن|موشک‌باران مواضع متجاوزان سعودی در جیزان

رسانه‌های یمنی از شلیک شش فروند موشک زلزال ۱ به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند. ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان با 6 فروند موشک زلزال 1 و تعدادی گلوله توپ مراکز تجمع متجاوزان سعودی در شرق کوه الدود در جیزان را هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر نیروهای یمنی با یک فروند موشک زلزال 1 مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف گذرگاه علب در عسیر را هدف قرار دادند که شماری از مزدوران بر اثر این حملات کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای یمنی مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در غرب منطقه "حرض" در حجه را هدف حملات خود قرار دادند که شماری از عناصر دشمن در پی این حملات کشته و زخمی شدند.

یمنی‌ها یک مرکز نظامی مهم سعودی را هدف قرار دادندتسلط نیروهای یمنی بر چندین مقر نظامی در مرز عربستان

یگان تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن در ادامه عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز 3 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف گذرگاه علب در عسیر را به هلاکت رساند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه