Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@04:04:44 GMT

موشک‌باران مواضع متجاوزان سعودی در جیزان

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۷۶۸۶

رسانه‌های یمنی از شلیک شش فروند موشک زلزال ۱ به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان با ۶ فروند موشک زلزال ۱ و تعدادی گلوله توپ مراکز تجمع متجاوزان سعودی در شرق کوه الدود در جیزان را هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر نیرو‌های یمنی با یک فروند موشک زلزال ۱ مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف گذرگاه علب در عسیر را هدف قرار دادند که شماری از مزدوران بر اثر این حملات کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی گفت که نیرو‌های یمنی مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در غرب منطقه "حرض" در حجه را هدف حملات خود قرار دادند که شماری از عناصر دشمن در پی این حملات کشته و زخمی شدند.

یگان تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز ۳ مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف گذرگاه علب در عسیر را به هلاکت رساند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: موشک زلزال ۱ ائتلاف سعودی یگان موشکی ارتش یمن حمله موشکی هفده شهریور سامانه سماح اسماعیل بخشی ماه محرم سید مهدی صدرالساداتی فردو داستان اتم شب نهم محرم علیرضا فغانی سعید مرتضوی شبنم نعمت زاده تاسوعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هشتادمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

فرمانده ارشد اوکراین امروز (یکشنبه) گفت: تعداد بی‌شماری از نیروهای کی‌یف از مواضع جدیدی در غرب سه روستا در جبهه شرقی که روسیه نیروهای قابل توجهی را در چندین نقطه آن متمرکز کرده است، عقب‌نشینی کرده‌اند.

 «الکساندر سیرسکی» در پیام‌رسان تلگرام با اعلام اینکه «وضعیت در جبهه بدتر شده است»، سخت‌ترین مناطق را غرب «مارینکا» و شمال غربی «آودیوکا» توصیف کرد.

وی افزود: نیروهای کی‌یف مواضع جدیدی را در غرب روستاهای «بردیچی» و «سمنیوکا»، هر دو در شمال آودیوکا و نیز «نوومیخائیلیوکا» نزدیک شهر مارینکا به دست آورده بودند.

سیرسکی ادامه داد: به طور کلی، دشمن در این مناطق به موفقیت‌های تاکتیکی خاصی دست یافت، اما نتوانست مزیت عملیاتی کسب کند.

رویترز خاطرنشان کرد: بیانیه سیرسکی منعکس‌کننده وضعیت رو به وخامت اوکراین در شرق است که کی‌یف امیدوار است پس از تحویل تسلیحات آمریکایی تحت بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری که به تازگی تصویب شد، بتواند آن را متعادل کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مسکو از زمان تصرف شهر آودیوکا به آرامی در حال پیشروی هستند.

اوکراین در حال حاضر منتظر محموله‌ای از کمک‌های نظامی ایالات متحده است که به گفته مقامات برای مقابله با روسیه حیاتی است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید