Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:34:09 GMT

خراسان جنوبی ۱۷۴ پروژه نیمه‌تمام ورزشی ‌دارد‌

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۴۴۹۰

خراسان جنوبی ۱۷۴ پروژه نیمه‌تمام ورزشی ‌دارد‌

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از وجود ۱۷۴ پروژه ورزشی ناتمام در استان و افتتاح ۱۲ پروژه در دهه فجر خبر داد و گفت: یکی از اولویت‌های کاری ما پیگیری طرح نشاط اجتماعی در شمال شهر بیرجند و مناطق کم برخوردار است. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن عزیزی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امید است ورزشکاران خراسان جنوبی از سیره و مرام امام حسین (ع) تاسی بگیرند و آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید رصد وضعیت فرهنگی استان با همفکری جامعه ورزشکاران و نخبگان دنبال شود و رسالت نظام جمهوری اسلامی در تربیت و ایجاد بستر و شکوفایی جوانان توسعه مباحث ورزشی است که این امر در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: نگاه ما نقشه راه در حوزه جوانان و ترسیم راه برای آنهاست که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کردند که این امر چشم اندازی روشنی است و باید فرصت فضای مناسب برای حضور عزت مندانه جوانان برای کمک به توسعه رشد متوازن و پایدار فراهم شود که برای این امر باید همه دستگاه‌ها همکاری کنند.

20 پروژه ورزشی نیمه تمام استان همدان تا پایان امسال افتتاح می‌شوندوزیر ورزش در آرادان: 3500 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود داردهمدان| 236 پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد

عزیزی با بیان اینکه آنچه در حوزه ورزش و جوانان خراسان جنوبی دنبال می‌کنیم تعمیق بخشی به هویت دینی و انقلابی جوانان است افزود: جوانان خراسان جنوبی جوانانی تحصیل کرده، اخلاق مدار و ولایت مدار هستند که این موضوع سبب شده افق روشن در برنامه‌ریزی پیش روی مسئولان استان باشد.

وی بیان کرد: پیگیر رفع مشکلات ازدواج، مسکن و اشتغال که مهم‌ترین نیاز جوانان خراسان جنوبی است هستیم تا با برنامه‌ریزی درست و به موقع مشکلات پیش رو کاسته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه جوانان آسیب‌های اجتماعی است گفت: خراسان جنوبی بیش از 230 هزار نفر جمعیت جوان بین 18 تا 35 سال دارد که اعتیاد، همسر آزاری و طلاق از جمله مشکلات در حوزه آسیب اجتماعی است.

وی اظهار داشت: در حوزه غنی سازی اوقات فراغت با تعمیق بخشی، ایجاد و فضای کسب و کار برای جوانان تلاش می‌شود تا به توانمندی برسند و موضوع دیگر نشاط اجتماعی است که در مناطق کم برخوردار در شمال شهر پیگیری می‌شود.

عزیزی از پیگیری 450 میلیون تومان اعتبار به هیئت‌های ورزشی در 23 روز گذشته که مسئولیت را برعهده گرفته است خبر داد و افزود: در این مدت توزیع 46 دستگاه خودرو لوازم ورزشی در سطح روستاهای استان با اولویت مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی عنوان کرد: در حوزه ورزش و جوانان تلاش می‌شود با رهنمودهای امام جمعه بیرجند توسعه سجایای اخلاقی در کنار قهرمانی دنبال شود و اولویت ما در ورزش استان حمایت از ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای است.

عزیزی بیان کرد: در حوزه زیرساخت‌ها 174 پروژه ورزشی ناتمام داریم که تلاش می‌شود تا پایان دولت 12 به بهره‌براری برسد و در دهه فجر امسال نیز با برنامه ریزی 35 پروژه ورزشی افتتاح و بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند