Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:25:43 GMT

استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۵۴۱

استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صحت ندارد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شایعه استعفای رئیس دانشگاه را تکذیب کرد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، شایعه استعفای علی بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در فضای مجازی واکنش مسئولان این دانشگاه را به همراه داشت. 

سید روح‌الله حسینی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به انتشار مطلبی در چند رسانه مجازی مبنی بر استعفای دکتر بهادر از ریاست دانشگاه، این موضوع را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامین اعتبار ساخت 125 مسکن در مناطق سیل‌زده به علوم پزشکی شیراز واگذار شدهمکاری‌های مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجارستان افزایش می‌یابدعلوم پزشکی شیراز 763 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌گر مطالبه دارد ‌

وی با اشاره به تلاش بی‌وقفه ریاست دانشگاه برای پیشبرد اهداف دانشگاه، با همکاری مجموعه مدیریتی و تمامی کارکنان خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز در اقصی نقاط استان، انتشار مطالبی از این دست را تنها حاشیهای برای اختلال در این مسیر عنوان کرد که از سوی برخی رسانه‌های غیرمعتبر صورت می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه از مردم‌ خواست تا اخبار را تنها از مراجع رسمی پیگیری کرده و از دامن زدن به شایعاتی که موجب دلسرد شدن خادمان آنها می‌شود، پرهیز کنند.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است

تقریبا کمتر از ۲۴ ساعت باقی مانده تا دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا که در چمن‌های دانشگاه چادر زده‌اند، به خانه‌های خود بازگردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان، اشا کرم مدیر مسئول روزنامه دانشگاه کلمبیا به نقل از سازمان دهندگان دانشجویان معترض گفت: مذاکرات بین معترضان و مقامات دانشگاه کلمبیا در مورد جمع آوری چادرهای برپایی در محوطه دانشگاه که به مدت ۴۸ ساعت تمدید شده بود، تاکنون "بی ثبات" بوده است.

وی به سی‌ان‌ان گفت: «ما تقریباً در نیمه راه از مهلت تمدید شده ۴۸ ساعته هستیم و از سازمان‌دهندگان جبهه دانشجویی دانشگاه کلمبیا اوایل امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شنیدیم که به ما گفتند که مذاکرات با مسئولان دانشگاه در حال حاضر بسیار بی‌ثبات است.»

کرم افزود: هنوز حدود ۲۴ ساعت دیگر تا مهلت تمدید شده باقی مانده است "اما واقعاً پس از آن، ما واقعاً نمی دانیم اوضاع به چه سمت و سویی خواهد رفت.

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه خواستار استعفای رئیس دانشگاه کلمبیا شد و گفت مدیریت او ضعیف است و اگر نتواند "به این هرج و مرج نظم بخشد."، باید استعفا دهد.

کرم گفت که تاکنون واکنش دانشجویان به درخواست ها برای استعفای رئیس دانشگاه متفاوت بوده است. ولی عده‌ای مایلند که او همچنان به مدیریت دانشگاه ادامه دهد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود