Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: برای ساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تاکنون ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقاری تصریح کرد: این مرکز در زمینی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع و با زیربنای حدود ۶ هزار مترمربع در ۷ طبقه با اسکلت فلزی در حال ساخت است.

وی یادآور شد: مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری جزو طرح‌های ملی است اما در محوطه‌سازی آن از ظرفیت‌های استانی بهره‌گیری شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رنگ‌آمیزی و آماده‌سازی ادوات نظامی شامل سندپلاست و اجرای رنگ لایه آستر، میانی و نهایی پلی یورتان، پیگیری اخذ انشعابات رایگان و افزون‌بر ۵۰ دیدار در راستای دریافت اعتبارات مالی از مهمترین اقدامات اخیر برای تسریع در روند تکمیلی مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان است.

وی گفت: در مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از المان‌هایی مانند دروازه قرآن، محور عروج و مسیر اصلی دسترسی به گنجینه، محور آب، محل نمایش ادوات نظامی و دیوارهای نمایشی، میدان موانع، خط الراس و سنگر دیده‌بانی، ورودی و سیاه چادرها، تصاویر شهداء، یادمان‌های دفاع مقدس و طراحی عملیات والفجر ۱۰ استفاده شده است.

به گزارش ایرنا، در مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ۲۰ هزار مترمربع فضای سبز شهری و ۱۶ هزار مترمربع فضای سبز عملیاتی پیش‌بینی شده است.

چهارمحال و بختیاری در دوران جنگ تحمیلی افزون‌بر ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.

۲۰۹۷/۷۳۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری هفته دفاع مقدس اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که در ماه فروردین‌ ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری(دیسپچ) به ثبت رسیده است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در ماه فروردین در مجموع ۱۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس چهارمحال و بختیاری برقرار شد، اظهار کرد: همچنین طی این مدت کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس یک هزار و ۴۱۸ نفر را از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند کردند.

وی افزود: در این ایام سه هزار و ۲۹۳ مأموریت توسط اورژانس استان جهت امدادرسانی انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت متأسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

کد خبر 747467

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری