Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:27:29 GMT

سجاد مردانی به نشان برنز دست یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۹۵۰

سجاد مردانی به نشان برنز دست یافت

به گزارش خبرنگار مهر،  سجاد مردانی سرگروه تیم ملی تکواندو ایران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای وزن ۸۰+ کیلوگرم به مصاف«کیو دون این» از کره جنوبی رفت و با قبول۵ بر ۴ شکست به نشان برنز دست یافت. وی در اولین دیدار  «رافائیل آیوکائف» از روسیه را ۹ بر ۷ از پیش رو برداشت سپس «استفن لامبدین» از آمریکا را ۸ بر ۷ شکست داد و در ادمه هم با برتری ۴ بر ۳ برابر «مایکون سیکوئرا» از برزیل را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کره ای پیش از مردانی، سعید رجبی را از دور مسابقات حذف کرده بود. 

در مبارزات امروز تیم کشورمان یک نماینده در دیدارهای نهایی دارد. آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم با برتری ۱۹ بر ۷ برابر «لئون گلاسنویک» از کرواسی، غیبت «دنیز داگدلن» از ترکیه،  ۱۲ بر ۵ مقابل «خلیل صفوان» از استرالیا و در ۱۹ بر ۵ برابر  «آدرین ویسنته» از اسپانیا راهی مبارزه نهایی شده بود. 

برای تیم ملی کشورمان تا کنون میرهاشم حسینی یک نشان طلا کسب کرده است. سروش احمدی، فرزان عاشورزاده و سعید رجبی هم از دور مسابقات حذف شدند. 

دومین مرحله از رقابت های گرندپری در سال ۲۰۱۹ با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ژاپن جریان دارد و تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4717895

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو سجاد مردانی تکواندو گرندپری تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی بسکتبال کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان جام جهانی بسکتبال تیم فوتبال امید ایران فوتسال تکواندو کشتی آزاد مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند