Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@04:31:10 GMT

استراماچونی: ما یک مهاجم کامل و واقعی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۸۳۱۴

استراماچونی: ما یک مهاجم کامل و واقعی نداریم

باشگاه خبرنگاران جوان: استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازی فردا سخت است، چون نفت مسجد سلیمان دو بازی قبلی را به خوبی پشت سر گذاشته است. آن‌ها ابتدا مقابل تراکتور به میدان رفتند و در بازی قبلی هم با این‌که یک بر صفر عقب بودند، امید خود را از دست ندادند و به بازی خود ادامه دادند و در نهایت به تساوی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم تارتار به نحو احسن کار خود را انجام داده است. بازیکنانی که از تیم پارس جنوبی به نفت آمده‌اند، اسکلت اصلی این تیم را تشکیل می‌دهند. تیم نفت مسجد سلیمان از تجربه کاپیتانش محمد طیبی هم بهره می‌برد. او می‌تواند به تیمش کمک کند و سابقه بازی در تراکتور را هم دارد.

او درباره حضور یک پلی میکر در استقلال فعلی بیان کرد: در واقع من برنامه خودم را دارم، اما یک مربی باید بهترین عملکرد را بر اساس بازیکنانش داشته باشد. ما در مسابقات پیش فصل خود با روشی بازی می‌کردیم که شما اشاره کردید. تیم خود را به همین شکل بستیم و از بازیکنانمان به همین شکل استفاده می‌کنیم.

امروز بازیکن مد نظر شما، داریوش شجاعیان است. در حال حاضر با یک مهاجم اصلی که دیاباته هست، بازی می‌کنیم. ما در حال حاضر یک مهاجم کامل یا واقعی نداریم. ما نیاز به داشتن دو مهاجم در این سیستم داریم، اما اکنون فقط یک مهاجم داریم. اگر از ابتدا بازی‌های تدارکاتی ما را دنبال می‌کردید، متوجه می‌شدید که ما به دنبال بازی با این شیوه هستیم. فوروارد اصلی در تیم من در حال حاضر دیاباته است. به این خاطر که مرتضی تبریزی، محسن کریمی و سجاد آقایی مهاجم اول نیستند. پس به نظرم سخت است که با این شیوه بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: فتحی: شرایط برگزاری دربی رفت با برگشت باید یکسان باشد

سرمربی استقلال درباره چشم انداز استقلال بیان کرد: همانطور که شما می‌دانید، قرارداد من دو ساله است. در هر مسابقه و تمرین تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. با اینکه شروع خوبی نداشتیم، اما به موفقیت تیم اطمینان دارم.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: استراماچونی سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا

به گزارش ورزش سه، کین در ابتدای فصل از تاتنهام هاتسپرز به بایرن مونیخ پیوست، با قراردادی که بیش از 100 میلیون پوند ارزش داشت.

از آن زمان ستاره کهنه کار انگلیسی توانسته به صورت انفرادی نمایش درخشانی داشته باشد و در 41 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف 40 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل بدهد.

با نگاهی به رده بندی برترین گلزنان لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024، هری کین با به ثمر رساندن 33 گل در 30 مسابقه ای که در لیگ آلمان انجام داد و کسب 66 امتیاز (هر گل دو امتیاز دارد) مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پس از کین، کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، با 26 گل در 27 بازی که در "لیگ 1" انجام داد، با مجموع 52 امتیاز قراردارد.

سرهو گیراسی گینه ای، مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان با به ثمر رساندن 25 گل در 24 بازی  و در مجموع 50 امتیاز به ثمر رسانده، در رده سوم قرار دارد.

لائوتارو مارتینز آرژانتینی، مهاجم اینترمیلان با 23 گل در 29 بازی که در لیگ ایتالیا با مجموع 46 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. امتیاز مارتینز برابر با لوئیس اوبیندا، ستاره بلژیکی لایپزیش است که در 30 بازی لیگ آلمان 23 گل به ثمر رساند.

ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی با 20 گل در 26 بازی پشت سر آنها قرار دارد و با کول پالمر، ستاره چلسی که به همین تعداد گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، با مجموع 40 امتیاز، پشت سر این مهاجمان است.

در بین مدعیان این فهرست شاهد حضور هیچ نامی از لیگ اسپانیا نیستیم جایی که آرتم دوپیک، مهاجم اوکراینی خیرونا با 18 گل فاصله‌ای بعید با مدعیان کفش طلا دارد.

امتیاز کفش طلایی در لیگ های اروپایی: هر گل در پنج لیگ اصلی (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی) دو امتیاز کسب می‌کند.

از سوی دیگر، گلزنان لیگ‌های سطوح پایین‌تر، مانند پرتغال و هنلد، 1.5 امتیاز می‌گیرند، در حالی که امتیاز گل در رقابت‌های پایین تر تنها یک امتیاز است.

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • لکه‌های سفید روی ناخن‌ها چه معنایی دارند؟