Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر کوروش نوذری روز دوشنبه در نشست وزیر علوم با مسئولان دانشگاه مازندران افزود: مازندران از مشکلات متعددی همچون پسماند و زباله ، مهاجرت و رشد کند اقتصادی رنج می برد و دانشگاه مازندران هم ظرفیت شناسایی و ارائه راهکار برای آن دارد.

وی نزدیکی بیشتر دستگاه های اجرایی با دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه جامع مازندران را خواستار شد و گفت: بر طرف کردن نیاز دانشگاه مازندران ، ارائه نیازمندی خود به دانشگاه و همچنین همصدایی با دانشگاه برای اجرای فعالیت علمی در کارها به نوعی راه خروج از مشکلات استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذری گفت: سمت و سوی فعالیت های دانشگاه مازندران اکنون تقاضا محور و مبتنی بر فعالیت های اجتماعی و فناورانه است ، اما متاسفانه هنوز نتوانستیم ارتباط مستمر با جامعه اطراف ایجاد کنیم .

رئیس دانشگاه مازندران مشکلات و محرومیت های دانشگاه مازندران را بسیار محدود دانست و گفت: کمبود خوابگاه ، محدودیت فضای ورزشی ، مهمان بودن دانشکده ها و اضافه بار آنها بر دانشکده های دیگر از جمله مشکلات دانشگاه مازندران است.

نوذری همچنین اظهار داشت که از  در صورتی که دستگاه ها و مراکز تولید نتوانند نیاز دانشگاه را رفع کنند ، به طبع دانشگاه هم نمی تواند نیاز متقابل آنها را برطرف کند.

 در این نشست برخی دیگراز اساتاید دانشگاه مسائلی همچون آئین نامه های دست و پا گیر ، تفاوت حقوق هیات علمی دانشگاه ها با دانشگاه های علوم پزشکی ، فقدان پرداخت معوقات بازشستگان دانشگاه، توسعه دانشگاه مازندارن و فقدان حضور پارک علم و فناوری را با وزیر علوم در میان گذاشتند. 

دانشگاه مازندران یکی از مادر دانشگاه های کشور است که دارای حدود ۱۲ هزار دانشجو و حدود ۳۸۰ عضور هیت علمی دارد. 

۹۹۱۹/۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه مازندران ریاست دانشگاه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر علی امیدی کارشناس روابط بین الملل و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: این اعتراض شکل گرفته در دانشگا‌های اروپا و آمریکا و استرالیا نشان دهنده وجدان بیدار جهانیان است.
دکتر حسین مسعود نیا کارشناس جامعه شناسی سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم معتقد است طوفان القصی شکست بزرگی برای اسرائیل بود و ناکارآمدی این کشور در امنیت نظامی و امنیتی را نشان داد.
وی گفت :گسترش جنک در جهان راه فرار نتانیاهو بود که با پاسخ ایران روبرو شد.

این استاد دانشگاه افزود: هم اکنون در سایه سانسور‌های شدید خبری و بافعالیت رسانه‌های حق جو افکار عمومی جهان در سطح نخبگان بیدار شده و بزود در جاموامع گسترش می‌یابد.
دکتر قدرت الله خسرو شاهی حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم گفت ایران در عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است.
وی گفت دفاع همه جانبه دولت‌های غربی از لابی صهیونیست سبب گسترش اعتراض در جوامع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان