Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@22:49:21 GMT

پرونده ی مدیران متخلف در سیل به جریان افتاد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۴۲۱

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از آغاز رسیدگی به اتهام ۱۱ نفر از مدیران در خصوص سیل گلستان خبر داد و گفت: این مدیران که اغلب از ادارات آب و گاز هستند احضار شده اند و پرونده در بازپرسی ویژه جرایم کارکنان دولت در حال رسیدگی است.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از آغاز رسیدگی به اتهام ۱۱ نفر از مدیران در خصوص سیل گلستان خبر داد و بیان کرد: بر اساس گزارش سازمان بازرسی ۱۱ نفر از مدیران در خصوص حادثه سیل سال جاری به عنوان متهم معرفی شدند که هم اکنون این گزارش به بازپرسی ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه اتهام این افراد شامل اهمال و تضییع بیت المال است بیان کرد: این مدیران که اغلب از ادارات آب و گاز هستند احضار شده اند و پرونده در بازپرسی ویژه جرایم کارکنان دولت در حال رسیدگی است.
وی تصریح کرد: آنچه که در صلاحیت مرکز استان است شامل ۱۱ نفر می‌شود و اتهام سایر افراد که در صلاحیت مرکز استان نیست به تهران فرستاده شده است.
چهارم اردیبهشت ماه بود که هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال بیان کرد: در زمان وقوع سیلاب امداد و نجات اولویت بود و امروز پس از فروکش کردن سیلاب مردم انتظار دارند با کسانی که کوتاهی و یا اهمال‌کاری داشتند و مسبب حادثه سیلاب بودند برخورد شود؛ لذا مردم مطمئن باشند دستگاه قضایی با کسانی که اهمال و کوتاهی آنان خسارت‌های سیل را افزایش داد برخورد می‌کند.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FF6 برچسب ها: مدیران ، دادگاه ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مدیران دادگاه بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدیان پیش از ظهر سه شنبه در حالی که توسط امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی همراهی می‌شد، از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی «دهک» ملارد بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل‌های دارویی و ورزشی بودند، را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیران عامل واحدهای تولیدی توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیش رو ارائه دادند.

در ادامه این بازدیدها و در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا در قالب مصوبه‌ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

کد خبر 6099230

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها