Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@21:48:39 GMT

سرمربی و مهاجم سپاهان اختلافی با هم ندارند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۶۱۸

سرمربی و مهاجم سپاهان اختلافی با هم ندارند

خبرگزاری میزان- سرمربی و مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان با یکدیگر اختلافی ندارند. تاریخ انتشار: 13:05 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۹۹۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در سومین بازی خود در لیگ برتر نوزدهم روز شنبه مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت و این بازی در نهایت با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازی امیر قلعه‌نویی در بین دو نیمه و دقیقه ۴۵ علی قربانی مهاجم تیمش را از زمین بیرون کشید و کی‌روش استنلی را جایگزین وی کرد.

همین اتفاق کافی بود تا شایعاتی مبنی بر بروز اختلاف بین قربانی و قلعه‌نویی مطرح شود. در این مورد حتی گفته شد سرمربی تیم سپاهان سر این بازیکن دادوبیداد کرده است.

پیگیری‌های خبرنگار میزان نشان می‌دهد برخلاف شایعات هیچ اختلافی میان مهاجم و سرمربی تیم سپاهان شکل نگرفته است و همه موارد مطرح شده در این مورد شایعه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قلعه نویی میزان علی قربانی لیگ برتر سپاهان سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان
  • (ویدئو) «مورایس»، سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟