Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا زادمهر، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نیمه اول که نکته فنی نداشت و خیلی سرد دنبال می‌شد. بازی در نیمه دوم بهتر بود و هر چه به پایان مسابقه نزدیک می‌شدیم، کیفیت بازی هم بهتر می‌شد. صنعت نفت برای یک امتیاز به تهران آمده بود و پِرس شدیدی انجام می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از گل، صنعت نفت تاکتیکش را تغییر داد و همین موضوع باعث شد فضا‌ها و موقعیت‌های گلزنی برای پرسپولیس ایجاد شود. کار مهم دیگری که کالدرون انجام داد، بازی دادن همزمان به انصاری و نادری بود. این دو بازیکن حدود ۲۵ دقیقه به صورت همزمان در زمین بودند که فکر می‌کنم سرمربی تیم می‌خواهد از این ترکیب در بازی‌های بعدی استفاده کند. این دو در کنار هم می‌توانند در کار حفظ توپ، دفاع و نفوذ از کناره‌ها به پرسپولیس کمک کنند و استفاده از این دو برای دربی در ذهن کالدرون است.

بیشتر بخوانید: برانکو، یک آلترناتیو بزرگ!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به عملکرد جونیور براندائو تصریح کرد: چیز خاصی از او ندیدیم مگر اینکه در آینده بخواهد خودش را نشان دهد، البته نمی‌توان با یکی دو بازی درخصوص یک بازیکن قضاوت کرد. پرسپولیس در این مسابقه نان حرفه‌ای‌گری و تجربه‌اش را خورد. این تیم یک گل زد و با حفظ آن، سه امتیاز مهم پیش از دربی به دست آورد. این بازی نشان داد که کالدرون کاملاً حرفه‌ای است. او به برخی بازیکنان استراحت داد و دستش را برای دربی «رو» نکرد.

زادمهر درمورد جایگاه پرسپولیس در جدول گفت: با توجه به اینکه تیم‌های حریف نتایج خوبی گرفته بودند، پرسپولیس به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشت تا در کورس بالای جدول حضور داشته باشد. صنعت نفت هم نتوانست عملکرد خوب خود را در دو دیدار قبلی ارائه کند. چون این مسابقه یک دیدار بزرگ برای صنعت نفت بود و این تیم نتوانست فضا‌های لازم را به دست بیاورد. پیروزی در آستانه دربی در روز وسط هفته، آن هم با شرایطی سخت و عدم حضور کامل هواداران به خاطر بلیت‌فروشی الکترونیکی قابل احترام بود.

وی در مورد عملکرد تیم استقلال در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: استقلال را در سه هفته اخیر تیم خوبی دیده‌ام. این تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان خود ایجاد می‌کند و تنها در دفاع مشکل دارد. ۱۶ بازیکن استقلال جابجا شده‌اند که این تغییرات زیاد، کار تاکتیکی را سخت می‌کند. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم، این بود که در همه بازی‌ها، آمادگی جسمانی تیم‌ها خوب بود. شاید این به خاطر تعویق لیگ برتر و فرصت بیشتر برای بدنسازی بازیکنان باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درمورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی ۹۰ پایتخت که یکشنبه آینده (۳۱ شهریور) برگزار می‌شود گفت: فکر می‌کنم دربی مساوی شود، چون هر دو تیم زنجیره میانی خود را قوی می‌کنند که گل نخورند و روی ضدحملات تمرکز می‌کنند. هدف اول مربیان دو تیم، گل نخوردن است و درگیری بر سر میانه میدان و حفظ توپ خواهد بود مگر اینکه گلی روی ضربه کاشته به ثمر برسد. فکر می‌کنم دربی مانند نیمه اول دیدار پرسپولیس - صنعت نفت کسل‌کننده شود اگر چه امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم