Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:28:09 GMT

یادمان مطبوعاتی «مدافعان حریم آل الله» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۳۹۸

یادمان مطبوعاتی «مدافعان حریم آل الله» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره 165 و 166 ماهنامه شاهد یاران یادمان «مدافعان حریم آل الله» با گفتارهایی از خانواده، همرزمان و دوستان  شهدای مدافع حرم: محسن حججی، علی امرایی، مرتضی حسین پور شلمانی (حسین قمی)، محمد بلباسی، جمال رضی، محمد مهدی مالامیری کجوری، محمود رادمهر، اکبر نظری، حمید سیاهکالی مرادی، بابک نوری هریس، مهدی نوروزی، محسن قوطاسلو و مصطفی صدرزاده منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم، پیام حجت الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره شهدای حرم، گفت و گوی شاهد یاران با پدر و مادر شهید مظلوم مدافع حرم، شهید محسن حججی از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه شاهد یاران است

 شهید کاظمی، الگوی سخنگوی شهداء بود، علی، عاشق امام حسین (ع) بود،  شهیدی که دوست داشت مجاهد باشد، محمد ، همسری صبور و جهادگری بی ادعا بود، خداوند بندگان متواضعش را دوست دارد، بی آشیانی که وابستگی به دنیا را کنار گذاشت، محمود همسر و فرمانده ای مسئولیت پذیر بود، حاج اکبر فرماند های دلسوز بود، حمید فرزندی عاقل، قانع و نمونه بود، زیبا روی زمینی، زیبا سیرت آسمانی،  مهدی عاقبت به خیر شد، تکاوری که چراغ دل ملت را روشن کرد سرباز ابالفضل العباس )ع( مدافع حرم زینب (س) می شود  تیترهای اصلی گفت و شنودهای یادمان  «مدافعان حریم آل الله» هستند.

ماهنامه «شاهد یاران» به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران، به سردبیری رحیم نریمانی در گروه مجلات شاهد در 112صفحه، با بهای 30 هزار تومان به چاپ رسیده است.

علاقه مندان برای مطالعه  و دریافت نسخه اینترنتی این شماره از ماهنامه شاهد یاران می توانند به سامانه شاهد الکترونیک به نشانی
http://mag.navideshahed.com مراجعه و برای ارتباط با گروه مجلات شاهد با شماره 88823584، امور مشترکین مجلات شاهد، تماس حاصل نمایند.

کد خبر 4720769

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم فرهنگ ایثار و شهادت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب گردشگری ترجمه ادبیات ماه محرم بازار نشر نشر نو ادبیات کودک و نوجوان وزارت ارشاد تجدید چاپ ادبیات جهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی امام جمعه شهرستان پیرانشهر و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید رحیم محمدی از خانواده این شهید راه سلامت تجلیل کردند.

 شهید مدافع سلامت رحیم محمدی در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در حین خدمت به بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین