Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد احسان در آیین افتتاح مدارس برکت و ارسال لوازم التحریر به مناطق کم برخوردار اظهار کرد: امروز ۲۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر به مناطق محروم ارسال می‌شود و بیش از ۵ هزار نفر نیز مسئولیت بسته‌بندی این لوازم را برعهده داشتند و در چند شیفت فعالیت می‌کردند تا دانش‌آموزان نیازمند اول مهر را با لوازم‌التحریر مناسب آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک‌های مردمی بتوانیم تعداد بسته‌های لوازم‌التحریر را به ۵۰۰ هزار بسته برسانیم، گفت: ۱۴ ماه از فعالیت بنیاد احسان می‌گذرد و این بنیاد در حوزه‌های مختلف اقداماتی را انجام داده است که از جمله آن درمان بیماری‌های زوج‌های نابارور، درمان بیماری‌های سرطانی، درمان بیماران سوختگی و درمان بیماری سالک است.

مدنی افزود: بحث سلامت الکترونیک را در ۱۰ مرکز آغاز کرده‌ایم و با این اقدام تحولی در حوزه سلامت شکل خواهد گرفت و در اربعین امسال نیز کاروان سلامت اربعین را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: ۲۱۳ هزار اطعام در مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود

وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار ویزیت در خصوص دندانپزشکی و ارائه خدمات درمانی در حوزه‌های مختلف داشته‌ایم، عنوان کرد: در سال جاری دو برابر سال گذشته توزیع بسته‌های لوازم التحریر را داشته‌ایم و دانش آموزانی که این بسته‌ها را دریافت می‌کنند، باید کد ملی آن‌ها ثبت شود تا عدالت در توزیع رعایت شود.

مدنی خاطرنشان کرد: مردم برای پویش مشق احسان تاکنون ۲ میلیارد تومان کمک کردند و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

مدنی گفت: در پویش به وقت احسان نیز به یک میلیون اطعام رسیده‌ایم و پوشش توزیع لباس به صورت الکترونیک را نیز داشته‌ایم که افراد نیازمند می‌توانند نسبت به دریافت لباس اقدام کنند و توزیع یکصد هزار لباس را تا پایان سال خواهیم داشت.

وی گفت: بنیاد احسان امسال ۲ هزار نفر زائراولی را با پویش زائرالحسین (ع) به عتبات عالیات اعزام می‌کند و اقدامات دیگری نیز این بنیاد انجام داده است.

انتهای پیام/

توزیع یک میلیون اطعام در پویش به وقت احسان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی یکشنبه شب در دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، ضمن تقدیر از مدیریت امر مهم زمینه‌سازی حضور عاشقان در عتبات نور، اظهار کرد: در مقابل همت والای مردم ایران چنین کمک‌ها و مساعدت‌هایی هیچ نیست و بیشتر هم انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه اقیانوس کرم، شور و اشتیاق حسینی و ارادت ولایی مردم خیلی بیشتر از اینها است، افزود: به دلیل پیوندی که جریان بازسازی و زیارت عتبات عالیات با امر مقدس مقاومت منطقه دارد و فرماندهی مقاومت و عتبات عالیات شخصی به‌نام سردار سلیمانی است، از این رو انرژی و عشق لازم از اینجا به پیکر مقاومت تزریق می‌شود، پس عتبات عالیات را یک زیارت ساده نمی‌دانیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: سابقه آستانه‌بوسی و عتبات‌بوسی و سابقه بازسازی حرم و عتباتِ ایران دیرینه است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: شیعیان متمکن غنی در جاهای مختلف دنیا هستند که اگر ما هم نباشیم کار عتبات عالیات و امام حسین (ع) را انجام می‌دهند اما ما نباید این افتخار را از دست بدهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما باید از فرصت اربعین و خیل عاشق بیشتر استفاده کنیم، عنوان کرد: به‌خصوص زواری که از سمت شرقی و شمال می‌آیند و باید ظرفیت ۵۰۰ هزار نفر را به ۵ میلیون نفر برسانیم تا در داخل ایران خاطره خوش داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: دنیا به سمت مدرن و آسان‌تر شدن پیش می‌رود ما هم باید این روال را در مدیریت جریان اربعین در پیش بگیریم، زیرا این یک همایشی بی‌نظیر است که در جهان برای ما بازدارندگی دارد و بازدارندگی اربعین در برابر استکبار جهانی مسئله بزرگی است و رفتن ۵ میلیون جمعیت از ایران به عراق حرف دارد.

نماینده ولی فقیه در پایان خواستار حفظ امنیت مرزها، تسریع اجازه ورود زوار از کشورهای خودشان به ایران و بعد عراق، تقویت پروژه قطار از شلمچه به بصره و بعد به کربلا و بغداد، بسیج کردن شاه‌راه‌ها و شاه‌ریل‌ها، تسهیل امور و حذف بروکراسی اداری شد.

کد خبر 6091527

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند