Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:29:39 GMT

محموله بزرگ پارچه خارجی قاچاق در استان مرکزی توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۱۴۹۴

محموله بزرگ پارچه خارجی قاچاق در استان مرکزی توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: چند روز قبل مأموران پلیس آگاهی استان از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مرکزی با خبر شدند و رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تمهیدات اجرایی پلیس و با مراقبت های نامحسوس انجام شده، خودروی مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شهر اراک، شناسایی و در عملیاتی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در بازجویی های اولیه راننده خودرو مدعی بود که بار خودرو پودر سنگ است و به منظور اثبات گفته هایش، مدارکی را نیز به ماموران انتظامی ارائه داد که در بررسی دقیق کارشناسی انجام شده مشخص شد که این مدارک فاقد وجاهت قانونی است.

مفخمی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۱ تن و ۳۷۷ کیلوگرم پارچه خارجی قاچاق، فاقد مدارک معتبر گمرکی، که ارزش آن بنابر اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حدود ۲۰ میلیارد ریال تعیین شده است، کشف شد.

وی با اشاره به حمل این محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد تهران، بیان کرد: در این عملیات ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

کد خبر 4721070

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی کالای قاچاق ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله موادمخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه، خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس نیز ۱۹۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

تقوی گفت: ۲متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد