Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان «مهر با نشاط» که شامل اقلام بهداشتی و ورزشی می‌شود، ظهر امروز به شهرستان‌های، خراسان رضوی اعزام شد.

این کاروان با حضور قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و مصطفی اسدی، معاون نهضت سوادآموزی خراسان رضوی، از مشهد به شهرستان‌ها اعزام شد.

صفدر سلطانی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما، در خصوص محتویات این کاروان، اظهار کرد: این کاروان شامل بیش از ۷۰ هزار اقلام ورزشی و بهداشتی شامل انواع توپ، طناب، میز تنیس، میله‌های والیبال، حلقه‌های بسکتبال، راکت‌های بدمینتون و تنیس و وسایل بهداشتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کاروان «مهر با نشاط» که به ۴۷ اداره آموزش و پرورش استان اعزام می‌شود و سه هزار مدرسه در مناطق کم‌برخوردار و دارای جمعیت بالا را پوشش می‌دهد.

سلطانی افزود: اقلام موجود در این کاروان، امروز به شهرستان‌ها اعزام می‌شود تا در طول این هفته و قبل از شروع مهر در اختیار دانش‌آموزان در حوزه تربیت بدنی و سلامت قرار گیرد.

کد خبر 4721060

منبع: مهر

کلیدواژه: بازگشایی مدارس اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بارانی می شود

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  بارش باران روز گذشته، مناطق شمالی و غربی خراسان رضوی را فرا گرفت و امروز علاوه بر این مناطق، نواحی مرکزی و شرقی نیز میزبان بارش باران خواهند بود.

سارا حکمی افزود :  فردا حجم بارش ها به اوج خود خواهد رسید که با شدت گرفتن این بارش ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: وزش باد و ماندگاری هوای خنک از دیگر پدیده های جوی استان است که تا اواخر هفته جاری تداوم دارد.

حکمی افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان بودند و در همین مدت، دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۸ درجه در نوسان بود.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۲ درجه سانتیگراد است که امروز از ۲۴ درجه فراتر نخواهد رفت.

 
 

دیگر خبرها

  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری