Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این دیدار محسن حسینی رئیس اداره ورزش، ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید شورای اسلامی طی گزارشی اهم فعالیت های ورزشی و فرهنگی را تشریح و بر تلاش همکاران اداره ورزش و جوانان قدس و تعامل با ارگان های شهرستان و حمایت همه جانبه و نگاه ویژه مسئولین این شهرستان برای محقق شدن اهداف تاکید کرد و خواستار توجه و حمایت بیش از پیش جهت ارتقا سطح کمی و کیفی ورزش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی طی سخنانی ورزش شهرقدس را نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسئولان دانست و افزود: با توجه به وضعیت بیکاری و نبودن اشتغال برای جوانان و نیز با توجه به بالا بودن آمار جوانان شهر این نیاز احساس می شود که برنامه ریزی مناسب برای استفاده این قشر از سوی مسئولین انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر عنوان کرد: ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در شهر باعث پیشگیری از انحرافات جوانان شده و داشتن جامعه ای سالم موجب پیشرفت و تعالی شهر خواهد شد.

در پایان حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهر قدس اظهار امیدواری کرد، در آینده با همکاری اداره ورزش و جوانان و مسئولین شاهد گسترش ورزش در تمامی نقاط شهرستان در ابعاد همگانی، قهرمانی و حرفه ای خواهیم بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان اشتغال اعضای شورای اسلامی شهر جامعه مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی