Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صفی یاری، پدر عماد کودک ۶ ساله‌ای که در ورزشگاه آزادی فوت کرد گفت: من مغازه‌ای دارم که ورزشی است، این‌ها آمده اند بعد از ۴۰ سال به تیر برق داربست زده اند که یک بچه ۶ ساله خشک شود و جلوی من پرپر شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد صفی یاری، پدر عماد در برنامه سلام صبح بخیر گفت: از اینکه مرا پشت خط آوردید تشکر می کنم، پسر من 6 ساله بوده نه 8 سال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او متولد 1392 است و دوشنبه می خواست به مدرسه برود.


وی افزود: از کارشناس برنامه شما تشکر می کنم که به خوبی به همه نکات اشاره کرد، از آقای محمد حسن آقای انصاری فرد تشکر می کنم که منت سر من و خانواده ام گذاشت و در مراسم ما شرکت کرد، من مغازه ای دارم که ورزشی است، اینها آمده اند بعد از 40 سال به تیر برق داربست زده اند که یک بچه 6 ساله خشک شود و جلوی من پرپر شود. ما تا دو و نیم شب آنجا بودیم و از اداره برق گفتند بله این سیم برق، برق دارد و مسئولان ورزشگاه هم آنجا بودند و امتحان کردند و دیدند داربست را روی برق زده اند.


صفی یاری تصریح کرد: پسر 6 ساله چه می داند آن داربست برق دارد. همسر من دو روز است بیمارستان است و او را می برند و می آورند. باید جوابگو باشند من از خون بچه ام نمی گذرم و باید مسئولان جوابگو باشند. چرا در خاکسپاری یک نفر به من تسلیت نگفت؟

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پدر عماد در توضیح جزئیات بیشتر حادثه گفت: آنجا تردد بود پسرم داشت بازی می کرد و دستش خورد و جلوی روی من خشک شد. دیدم پسرم کنار داربست دارد بازی می کند آمدم دستش را بگیرم او روی زمین افتاد و سه چهار ثانیه ای تمام کرده بود. مسئولان باید جواب بدهند یک نفر باید به من بگوید مقصر من هستم. به جز آقای انصاری فرد که منت گذاشت و شام غریبان آمد، کسی نیامد. از خانواده پرسپولیس تشکر می کنم اما یک نفر با ما تماس نگرفت به ما تسلیت بگوید.
من از شما خواهش می کنم باید مسئولان جواب مرا بدهند اما از خون پسرم نمی گذرم فقط یک پسر 6 ساله داشتم و تمام زندگی ام او بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی برنامه سلام صبح بخیر محمد حسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک

روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده، خبر داد.

به گزارش ایران، شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آن‌ها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش