Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:05:03 GMT

مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش لرستان ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۲۱۳

مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش لرستان ایجاد شود

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت:مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش لرستان ایجاد شود چون این مرکز جز جشن  عاطفه‌ها برای جشن نیکوکاری و سایر خدماتی که می‌خواهیم به دانش‌آموزان ارائه دهیم نیاز است. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد جاسم محمدی فارسانی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها درآغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بحث جشن عاطفه‌ها مطرح و دو مرحله از این کار در شهریورماه و دهم  مهرماه در سطح مدارس انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته با همکاری عواملی که در بحث جشن عاطفه ها کمک می‌کردند بالغ بر سه میلیارد و 400میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی از مردم جمع‌آوری  و به نحو مطلوبی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

بیش از 780 هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را در آذربایجان شرقی جشن می‌گیرندکرمانی‌ها بیش از یک میلیارد تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردندپرداخت بیش از 100 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد لرستان عنوان کرد: حدود 14هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در مدارس مشغول تحصیل هستند که این آمار جهت ارائه خدمات در شان و با حفظ کرامت اخلاقی و انسانی این دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد:باتوجه به ورود شرکت‌ها،گروه‌ها، خیرین و همچنین برنامه‌های جدیدی که برای آموزش و پرورش طراحی شده است بر همین اساس تاکنون گروه صنعتی گلرنگ از هفته گذشته بالغ بر چهار هزارو 300بسته لوازم تحریر با کیفیت خوب برای مددجویان با اولویت مناطق سیل‌زده به کمیته امداد تحویل داده و همچنین بالغ بر 9هزاربسته لوازم تحریر با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از محل اعتبارات دولتی و با خرید نرخ دولتی تهیه شده است.

محمدی فارسانی گفت: بخش عمده‌ای از خیرین که خارج از استان بودند بالغ بر هزار بسته لوازم تحریر را به کمیته امداد جهت توزیع تحویل داده‌اند که برهمین اساس جهت تامین لوازم تحریر دانش آموزان تحت پوشش،کمیته امداد مشکلی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد:در جلساتی که با مدیران آموزش و پرورش داشته‌ایم سعی خواهیم کرد زنجیره‌ای از کار خیر و ترویج انفاق و کار خیر را در بین همکاران فرهنگی ایجاد کنیم که در همین راستا  پیشنهاد می‌کنیم یک  مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش ایجادکنیم چراکه جز جشن  عاطفه  جشن نیکوکاری و سایر خدماتی که می‌خواهیم به دانش‌آموزان ارائه دهیم نیاز است که این ارتباط از طریق  مراکز نیکوکاری و مجموعه آموزش و پرورش  ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان خاطر نشان کرد:برنامه امسال جشن عاطفه ها در 10 مهرماه برگزار می‌شود که انتظار داریم مسئولان به ویژه اعضای شورای آموزش و پرورش در این مراسم نمادین سطح مدارس شرکت کنند.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، علی اکبر چراغیان در جمع نمازگزاران جمعه بردسکن از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول این هفته خبر داد و افزود:  آموزش و پرورش بردسکن در حوزه پرورشی از جمله اقامه نماز در مدارس یکی از شهرستان‌های برتر در استان انتخاب شده است و طرح سه‌شنبه‌های معنوی هر هفته با حضور امام جمعه و تعدادی از روسای ادارات در یکی از مدارس برگزار می‌شود. 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از راه‌اندازی مهد الرضا برای آموزش قرآن در رده سنی زیر۶ سال خبر داد و افزود : در همین راستا نیز توانسته ایم بیش از ۶۰ مربی قرآن  در شهرستان تربیت کنیم.
 وی به طرح قاضی در مدارس اشاره کرد و افزود : با اجرای این طرح که با مشارکت دادگستری و مشاوران اجرا می‌شود باعث شده است بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و والدین کاهش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن وضعیت آموزشی دانش آموزان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود :  ۱۵ درصد قبولی دانش آموزان در مقطع‌های  مختلف تحصیلی نسبت به سال تحصیلی گذشته  افزایش پیدا کرده است که از این لحاظ آموزش و پرورش شهرستان بردسکن جز  ۱۰ نواحی آموزش و پرورش در سطح استان می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی