Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، ۲۷ شهریور به‌صورت ویدیوئی در اجلاسیه بانوان از سلسله اجلاسیه‌های کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری این استان برگزار شد، گفت: هویت زنان از صدر اسلام تاکنون مورد توجه قرار گرفته است و در قرآن از بانوان شریفی نام برده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: زنان نام برده شده در قرآن در مقطع تاریخی خود در کنار پیامبران و ولی زمان از ارزش‌های الهی دفاع کردند. بانوان در جنگ‌های پیامبر(ص) در کنار مردان نقش‌آفرین بودند و در عرصه‌های رسیدگی به مجروحان و پرستاری از آنان، حمایت و پشتیبانی از رزمندگان، نگهداری کودکان و سایر اقداماتی که می‌توانستند سهمی ایفا کنند‌ کوتاهی نکردند.

سردار کریمی به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اشاره کرد و افزود: بانوان انقلابی ایران زمین از هیچ تلاشی برای موفقیت رزمندگان و پیروزی انقلاب دریغ نکردند، با پیروزی انقلاب بانوان در همه عرصه‌های سیاسی، افشاگری و مبارزه با فساد خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: بانوان انقلابی و شهدای خانم دوران دفاع مقدس الگوهای بی‌بدیل و بی‌مانند برای دختران و مادران این سرزمین هستند چراکه آنان علاوه بر حضور در عرصه سیاسی در عرصه خانواده نیز مؤثر بوده و درخشیدند. با الگوگیری از بانوان مسیر درست نمایان شده و ختم به کمال و در جهت پیشبرد اهداف می‌شود تا این کمال به تمدن اسلامی منتج شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی ایکنای مرکزی شهدای زن شهدا کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر

ایسنا/یزد تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کرد.

تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول، ظهر امروز (۷ اردیبشهت) موفق شد با شکست نماینده هیات فوتبال اصفهان سهمیه حضور به لیگ برتر فوتسال ایران را برای خود به ارمغان آورد.

بانوان فوتبالیست چادرملو اردکان که پیش از این هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند؛ امروز سومین حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دادند.

در این بازی «شیرین صفار» و «زهرا قربانی» از روی نقطه پنالتی و «مهدیه محمدزاده» و «فاطمه قهرمانی» نیز هر کدام یک گل برای چادرملو اردکان به ثمر رساندند.

شاگردان «فاطمه نادریان» در تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان با حداکثر امتیاز جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورند.

به گزارش ایسنا این اولین حضور یک تیم فوتسال بانوان از استان یزد در سطح یک فوتسال ایران است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم