Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 27 شهریورماه در دیدار با رییس و کارشناسان حوزه هنری یزد که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان انجام شد، ضمن تاکید بر گسترش ارتباط و ارتقای همکاری‌ها بین دو نهاد اظهار کرد: همکاری حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی در جامعه جریان ساز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: در امر تبلیغ و ترویج مسائل فرهنگی، هنری و ادبی از جمله در توزیع کتاب باید از ظرفیت خیران و مردم بیشتر استفاده شود.

وی با اشاره به جایگاه و ظرفیت بی‌نظیر مساجد افزود: اگر بتوانیم دغدغه‌های فرهنگی و هنری را بین روحانیون و امام جماعت مساجد ایجاد کنیم و نگاه‌ آنها را به مسائل فرهنگی تغییر دهیم، بخشی از مسائل و دغدغه‌های فرهنگی حل خواهد شد.

این کارشناس دینی با بیان اینکه مسجد نخستین پایگاه مسلمانان بوده بیان کرد: اگر مسجد در یک محله یا منطقه با همت و تلاش امام جماعت آن قوام پیدا کند و پایدار باشد، بسیاری از مشکلات، معضلات و آسیب‌های اجتماعی کاسته خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد مساجد، حسینیه‌ها و هیأت‌های مذهبی را مهمترین مکان برای توزیع و معرفی آثار فرهنگی، هنری و ادبی دانست و افزود: اگر در ماه محرم هر روحانی یک کتاب از آثار نویسندگان و شاعران استان را در ابتدای هر منبر معرفی کند و کتاب هم در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد، فرهنگ مطالعه در جامعه رونق می‌گیرد و به نویسنده و صنعت نشر هم کمک می‌شود.

حجت‌الاسلام نجیمی، ترجمه آثار نویسندگان ایرانی به زبان‌های مختلف از جمله زبان اردو را امری ضروری برشمرد و تصریح کرد: اگر در این زمینه اقدام مؤثر و مناسبی صورت گیرد شاهد رونق نشر و تسریع در انتقال پیام انقلاب اسلامی به دنیا خواهیم بود.

وی برگزاری سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» در حوزه هنری یزد را حرکتی مؤثر در جهت تبیین و تحلیل بیانیه «گام دوم انقلاب» دانست و بر حضور گسترده روحانیون، طلاب و فعالان فرهنگی در این نشست‌ها تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همچنین از برگزاری «شب خاطره طلاب و روحانیان رزمنده یزدی» با همکاری دو نهاد در آینده نزدیک خبر داد.

محمدصادق کوچک‌زاده، رییس حوزه هنری استان یزد نیز ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان، به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های حوزه هنری اشاره کرد و گفت: این نهاد همواره در کنار دستگاه‌ها و نهادها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی بوده و امیدواریم همکاری‌ این دو نهاد برآمده از انقلاب اسلامی هرچه بیشتر تقویت شود.

کوچک‌زاده با برشمردن وظایف و رسالت حوزه هنری در زمینه هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: تربیت نویسنده، شاعر و هنرمند انقلابی از جمله برنامه‌های این نهاد است و تاکنون تعدادی از جوانان خلاق و مستعد در حوزه‌های مختلف شناسایی، معرفی و حمایت شده‌اند.

وی تولید و توزیع محصولات هنری و ادبی با مضامین خاص انقلاب اسلامی، تبیین اندیشه و گفتمان انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از ابزار هنری و رسانه‌ای و تعامل و همکاری گسترده با دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد طلاب یزدی روحانیان رزمندگان حوزه هنری یزد اداره کل تبلیغات اسلامی یزد نشست مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود