Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سرهنگ عباس مسعودی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار داشت: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس در راستای حفظ امنیت دانش آموزان و همچنین حفظ آرامش خانواده ها این طرح به اجرا در می آید که در ابتدا اطراف مراکز آموزشی از حضور معتادان پاکسازی شده و در نهایت معتادان سطح شهر جمع آوری شده و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح از امروز آغاز شده و تا پایان فعالیت مدارس ادامه خواهد داشت، افزود: معتادان پس از دستگیری به کمپ های ترک اعتیاد سطح استان فرستاده می شوند و انتظار داریم ارگان های مرتبط در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند و زیرساخت های نگهداری از این افراد را فراهم کنند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: بدون همکاری سازمان هایی که متولی نگهداری از این افراد هستند نمی توان کاری از پیش برد و اگر ما بخواهیم آنان را جمع آوری کنیم و پس از آن به دلیل نبود زیرساخت از نگهداری آنان سرباز زنیم کاری از پیش نمی رود.

سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه ۱۸۰ معتاد متجاهر شناسایی شده در سطح استان کردستان داریم، یادآور شد: در کنار اجرای این طرح، طرح برخورد با خرده فروشان و عمده فروشان نیز اجرا می شود.

وی با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در کردستان از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۶ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: از ابتدای سال ۷۷۰ کیلوگرم انواع مواد مختلف کشف شده که بیشترین آنها از نوع تریاک بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: همچنین در این رابطه هزار و ۷۵۴ نفر خرده فروش و عمده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند که به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان کشف مواد مخدر فرمانده انتظامی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد