Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:22:59 GMT

هند واردات نفت خام خود از روسیه را تقویت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۵۵۳

هند واردات نفت خام خود از روسیه را تقویت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، پس از حملات پهپادی به تاسیسات نفتی عربستان سعودی، که دومین تامین‌کننده بزرگ نفت هند، پس از عراق است، سومین مصرف‌کننده بزرگ نفت جهان (هند) به دنبال افزایش واردات نفت از روسیه است.

دارمندرا پرادان، وزیر سوخت هند، به خبرنگاران گفت که با ایگور سچین، مدیرعامل روس‌نفت، تولیدکننده بزرگ نفت روسیه، دیدار کرده است، تا در مورد امکان واردات نفت مذاکره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرادان گفت ۴ شرکت هندی در نظر دارند سرمایه‌گذاری‌های خود در میادین نفتی روسیه را افزایش دهند. 

روس‌نفت و هند همچنین در مورد توسعه نایارا انرژی، که شرکتی نفتی است که تولیدکننده روسی سهام عمده آن را در اختیار دارد، مذاکره کردند. 

طبق آن‌چه رویترز گزارش داده است، روس‌نفت  اعلام کرده که کنسرسیوم تشکیل شده در حال بررسی افزایش دو برابری ظرفیت ورودی پالایشگاه وادینار است.

در مرحله اول کنسرسیوم روسی هندی خود را ملتزم کرده است که ۸۵۰ میلیارد دلار برای ساخت یک واحد پتروشیمی ظرف ۲ سال اختصاص دهد. 

کد خبر 4723178

منبع: مهر

کلیدواژه: هندوستان روسیه آرامکو قیمت دلار بانک مرکزی ایران آرامکو بورس قیمت نفت بازار سهام جنگ تجاری صادرات غیرنفتی دلار ایالات متحده آمریکا وزارت صنعت معدن و تجارت پهباد قیمت یورو وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد

صنعت واردات خودرو از چین به دلیل بسته شدن بنادر اسرائیل فلج شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی گلوبس در گزارشی نوشت، شرایط فعلی در اسرائیل باعث شده است تا صادرات خودرو از چین به اسرائیل در سه ماهه اول از سال 2024 به شکل قابل توجهی فلج شود.

براساس گزارش‌های منابع رسمی، صادارت خودروهای هیبردی چینی به اسرائیل در سه ماهه اول از سال جاری میلادی 51 درصد کاهش یافته است، که در آمار صادارت گمرک چین به آن اشاره شده است.

براساس آمار منتشر شده، صادرات خودروهای هیبریدی از چین به اسرائیل در ماه مارس 33 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن کاهش یافت.

گفتنی است رسانه‌های عبری زبان، تاکنون بیش از یک گزارش از تاثیر اقدامات نیروهای مسلح یمن در فلج کردن اقتصاد اسرائیل منتشر کرده‌اند.

هنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه