Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:31:41 GMT

بیست‌ونهم شهریور با فرهنگ و هنر

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۱۳۳

فهرست رویدادهای فرهنگی هنری آخرین هفته شهریور را در ایسنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایسنا، امروز نمایشگاه «مرئی کردن نامرئی» و «موسیقی جان» در گالری اکنون و نمایشگاه «اعانه ملی» در گالری گذار افتتاح خواهد شد.

نمایشگاه‌های برپاشده

نمایشگاه «منبت چوب» با آثاری از سعید حاجیان و محسن دهقانی را امروز از ساعت 10 تا 20 در نقش خانه هنرهای سنتی می‌توان دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افتتاحیه نمایشگاه رضا مزروعی با عنوان «اعانه ملی» امروز راس ساعت 17، در گالری گذار برگزار می‌شود. برای بازدید از این نمایشگاه تا 26 مهرماه فرصت است. 

نمایشگاه‌های «مرئی کردن نامرئی» و «موسیقی جان» امروز راس ساعت 17 در گالری اکنون افتتاح می‌شود. این نمایشگاه‌ها تا 10 مهرماه،  همه روزه از ساعت 17 تا 21، پذیرای علاقه‌مندان است.

گالری نگرش تا 30 شهریورماه میزبان نمایش تک اثر«مگان لورن» است. نمایشگاه انفرادی عکسTabula rasa» » نیز با آثاری از الکسی مالتسف، تا سوم مهرماه در این گالری برپاست و علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند همه‌روزه از ساعت 10 تا 22 به گالری نگرش مراجعه کنند.

نمایشگاه «گلیم شیرکی پیچ سیرجان» تا 11 مهرماه، در گالری نقش خانه برپاست. این نمایشگاه هر روز از ساعت 10:30 تا 20 پذیرای دوستداران است.

موزه هنرهای تزیینی تا 25 مهرماه میزبان نمایشگاه «مرغ رخ» است. دوستداران هنر می‌توانند هر روز از ساعت 9 تا 20 به این موزه واقع در خیابان استانداری اصفهان مراجعه کنند.

برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری

پرفورمنس آرت تاربوت با اجرای گروه آفازی امروز  راس ساعت 19، در گالری دیدار اجرا می‌شود. 

فیلمنامه «سونات پائیزی» نوشته «اینگمار برگمان» امروز راس ساعت 19، در موسسه فرهنگی و هنری رویش مهر خوانش می‌شود.

تئاترهای روی صحنه

تئاتر «مه‌لقا» به کارگردانی احمد شکرانه تا 13 مهرماه هر روز رأس ساعت 19:30 در تماشاخانه نگاه نجف‌آباد اجرا می‌شود.

تئاتر «گوربه‌گور» به کارگردانی محمد انصاری هر روز رأس ساعت 19 در سالن جهاد دانشگاهی زرین‌شهر روی صحنه می‌رود. 

تئاتر «60» به نویسندگی و کارگردانی حسین حیدری تا 30 شهریورماه هر روز رأس ساعت 19:30 در فرهنگسرای هنر شاهین‌شهر اجرا می‌شود.

فیلم‌های روی پرده

پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های «شاه کش»، «کروکودیل»، «مردی بدون سایه»، «شکستن هم‌زمان بیست استخوان»، « ایده اصلی»، «ایکس لارج»، « تگزاس ۲ »، «ایده اصلی»، «قسم »، «تپلی و من»، « نیوکاسل»و «زهرمار» را اکران می‌کند.

در پردیس سینمایی ساحل، فیلم‌های «شاه کش»، «کروکودیل»، «مردی بدون سایه»، «شکستن هم‌زمان بیست استخوان»، «زهرمار»، «سامورایی در برلین»، «ایکس لارج»، «تگزاس ۲»، «چاقی»، «تپلی و من»، «ایده اصلی»، «قسم »، «قصر شیرین»، «متری شیش و نیم»، «نیوکاسل» ، «سرخپوست» و «شبی که ماه کامل شد» اکران می‌شود.

سینما سپاهان فیلم‌های «شاه کش»، «مردی بدون سایه»، «زهرمار»، «تگزاس 2»، «ایکس لارج»، «قصر شیرین»، «شبی که ماه کامل شد»  و «ایده اصلی» را روی پرده دارد.

در سینما فلسطین فیلم‌های «ایکس لارج»، «مردی بدون سایه»، «ایده اصلی»، «نیوکاسل» و «شاه کش» اکران می‌شود.

سینما بهمن اصفهان فیلم‌های «شاه کش»، «ایکس لارج»، «مردی بدون سایه»، «ایده اصلی» و « قسم» را اکران می‌کند. 

در سینما فرهنگیان اصفهان نیز فیلم‌های «قصر شیرین»، « تپلی و من» و«جانان» را می‌توان دید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به یاسر احمدوند آمده است:

"نظر به نقش صنعت چاپ کشور در تولید و نشر آثار مکتوب و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و ایرانی و اهمیت آن در چرخه تولید و اشتغال زایی و نیز ضرورت معرفی توان و ظرفیت این صنعت فرهنگی و ارج نهادن به تلاشگران عرصه چاپ و نشر و تبین گفتمان فرهنگی در قالب برگزاری رویدادهای ملی، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان  «رئیس شورای راهبردی بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال با بهره‌گیری از ظرفیت های سازمانی و صنفی در برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد ارزشمند فرهنگی موفق و موید باشید."

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد