Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:18:06 GMT

منطقه آزاد ماکو بهترین فرصت برای دور زدن تحریم‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۴۷۸

منطقه آزاد ماکو بهترین فرصت برای دور زدن تحریم‌هاست

امام جمعه ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو که عنوان دروازه‌ی اروپا به خود گرفته‌ است، بهترین فرصت برای دور زدن تحریم‌هاست.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی  این هفته ماکو با تاکید براینکه توجه به مسائل تربیتی دانش آموزان یک وظیفه‌ی قرآنی است افزود: امیدوارم والدین محترم، مسئولین امر، مخصوصا مربیان عزیز نسبت به تربیت، تهذیب نفس، آموزش قرآن، مسائل دینی و نماز اول وقت دانش آموزان عزیز در سال تحصیلی جدید نیز توجه بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با تاکید براینکه امروز منطقه آزاد ماکو که عنوان دروازه‌ی اروپا را به خود گرفته‌ است، بهترین فرصت برای دور زدن تحریم‌هاست، افزود: مسئولین امر باید از این فرصت استفاده کرده و زمینه را برای توسعه‌ اقتصادی منطقه و رفع معضل بیکاری جوانان عزیز فراهم آورند.

امام جمعه ماکو تاکید کرد: نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و جدی گرفتن ظرفیتهای داخلی تنها شاه کلید حل مشکلات معیشتی مردم است.

وی در ادامه در تشریح برکات دفاع مقدس افزود: دین اسلام و آثار آن به جهان معرفی شد و زمینه ظهور فرهنگ بیداری اسلامی فراهم شد بگونه ای که ۳۵ درصد از جوانان آمریکایی در جستجوی سوالات دین اسلام هستند که این نشان از نفوذ اسلام در بین غربی است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه دشمنان در این تفکر هستند که نکند اسلام ناب محمدی، دنیا را فرابگیرد افزود: دشمنان اسلام در این راستا حمایات خودشان را با گروهکهای تکفیری و تروریستی به آشکارا اعلام می کنند.

خطیب نماز جمعه ماکو با تاکید براینکه عدم تکیه بر بیگانگان بدین معنا نیست که نمی توان در ارتباط با سایر ملل باشیم افزود: این بدین معنی است که اعتماد به آنها یک عمل غیر قابل قبول است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه آزاد ماكو نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، یک کشتی گیر آمریکایی در اظهاراتی ضمن تمجید از دین مبین اسلام و پیروان آن تاکید کرد که محبت و مهربانی مسلمانان در آمریکا، توجه بسیاری از مردم را به سوی آنها جلب کرده است.

وی در این باره گفت: من در زندگی خود با بسیاری از مسلمانان ارتباط داشته ام، تقریباً همه آنها برخورد خوبی با من داشته اند و به ویژه کسانی که در ورزش کشتی با آنها تعامل داشته ام، بسیار انسان‌های منضبط و متمرکزی بوده اند، این مسأله‌ای است که احترام من را به عنوان یک کشتی گیر بر می‌انگیزد.

وی افزود: من برخی از مبارزان نظیر «حبیب نورماگمدوف» را که اتفاقاً مسلمان هستند، می‌پسندم. در این روزها شاهد هستم بسیاری از آمریکایی‌های سفیدپوست، مبارزان مسلمان در شب مسابقات مورد تشویق قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: در جریان این رخدادها به دلیل خوبی مسلمانان بسیاری از مردم جذب مساله فلسطین شدند، اخیراً نیز شماری از دانشجویان در جریان اعتراضات ضد جنگ غزه، به اسلام گرویدند. درود بر همه مسلمانان!

کد خبر 6098458 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: مشکل اصلی صنعتگران تحریم نیست، تنوع نرخ ارز ام الفساد است
  • رویداد «صدرا» بهترین فرصت برای تبادل اندیشه‌ دانشجویان و صاحبان صنایع است
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • نمایشگاه کتاب؛ بهترین فرصت برای ارتباط‌ فرهنگ‌های بومی