Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:07:48 GMT

هفته‌ ملی و روز جهانی کودک در شیراز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۴۹۳

هفته‌ ملی و روز جهانی کودک در شیراز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر هفته ملی کودک در کشور، گفت: مهم‌ترین رویکرد امسال انتقال برنامه‌ها به محیط‌ها و فضاهای خارج از مراکز کانون و فضاهای سازمان‌ها و نهادهای عضو دبیرخانه مرکزی و دبیرخانه‌های استانی است، در عین حال نزدیک‌شدن زمان روزهای سوگواری اربعین حسینی در سال ۱۳۹۸ به روزهای پایانی این هفته باعث شده است تا توجه به ملاحظه‌ها و طراحی برنامه‌هایی متناسب با این روزها در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد رهنما، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، قرار شده است امسال بر اساس نام‌گذاری روزها، برنامه‌های مشخصی برای کودکان از سوی سازمان‌ها و در محیط‌هایی خارج از کانون تدارک دیده شود و کانون نیز با این سازمان‌ها در برگزاری برنامه‌ها همکاری کند.

وی هدف از برگزاری هفته ملی کودک ایجاد حساسیت در جامعه برای توجه بیشتر به حوزه کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

این در حالیست که نشست‌های برنامه‌ریزی این رویداد با حضور نمایندگان سازمان های عضو کمیته هفته ملی کودک در کانون فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک امسال هم قرار است از ۱۳ تا ۱۹ مهر ۱۳۹۸ در تهران و در سراسر کشور با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شود.

کد خبر 4724286

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز کانون پرورش فکری فارس هفته کودک اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: ۲۵۰ برنامه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، ولی جهانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ اظهار کرد: روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی تاریخی استان گیلان به منظور حفاظت بهتر و گسترده‌تر از آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها ۲۵۰ برنامه طراحی و برنامه‌ریزی شده است، افزود: افتتاح و بهره‌برداری از بناهای تاریخی که طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مورد مرمت قرار گرفته از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان خاطرنشان کرد: بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان، افتتاح پروژه‌های مرمت و احیای بناهای تاریخی در سطح استان، تقدیر از میراث‌بانان و برگزاری رویداد تخصصی افتتاح موزه مردم‌شناسی رودبار بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته میراث فرهنگی است.

جهانی اضافه کرد: افتتاح دفاتر خدمات مسافرتی، نمایشگاه باستان‌شناسی و نمایش اشیای شاخص و کمتر دیده شده، برگزاری جشنواره بهار نارنج ثبت ملی استان و دیدار با چهره‌های شاخص فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.‌

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی ویژه این هفته از جمله پاکسازی آثار و محوطه‌های تاریخی سطح استان، برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آنلاین و حضوری آموزشی، نمایشگاه‌ها، تجلیل از مفاخر و میراث‌بانان حوزه میراث فرهنگی، تورهای آشناسازی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، مدیران و سازمان‌های مردم نهاد انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با قدردانی از مقام عالی دولت در گیلان گفت: استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان تعامل خوبی با حوزه میراث فرهنگی دارند و اعتبار خوبی برای سه حوزه تخصصی تخصیص داده شده که بخش عمده این تخصیص مربوط به مرمت و بازسازی بناهای تاریخی است.

کد خبر 748691

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا