Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:48:46 GMT

معرفی مدیرکل امور سیاسی استانداری فارس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۲۷۶

معرفی مدیرکل امور سیاسی استانداری فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آئین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با حضور سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این آئین با تأکید بر ضرورت بسترسازی در جامعه به منظور گسترش فضای باز سیاسی در چارچوب‌های قانونی اظهار داشت: گروه‌ها و احزاب سیاسی قانونی باید به عنوان محور اصلی در ایجاد فضای پرنشاط سیاسی ایفای نقش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید احمد احمدی زاده برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را از مهمترین اولویت‌های کاری حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و به خصوص دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس برشمرد و تصریح کرد: انتظار است دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری حداکثر توان خود را برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرنشاط با همکاری تمامی نهاد‌ها و ارگان‌های دستاندرکار در امر انتخابات پیش رو به کار گیرد.

او همچنین بر استفاده کامل از ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی استان برای جلب و جذب مشارکت حداکثری آحاد مردم شریف استان فارس در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تقدیر از زحمات و تلاش های مدیرکل و سرپرست پیشین دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری؛ حجت الله رضایی را به عنوان مدیرکل جدید این دفتر معرفی کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس، مدیرکل امور مجلس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، دبیر کرسی راهبردی شورای عالی امنیت ملی با موضوع قاچاق و امنیت ملی، رئیس گروه مطالعات اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و همچنین سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم از جمله سوابق مدیریتی مدیرکل جدید سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس است.
انتهای پیام/م

انتصاب مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماج صالحی اعدام می‌شود؟

سید عبدالجواد موسوی در خبرآنلاین نوشت:  این که توماج اعدام نمی‌شود را هر آدم نیمه عاقلی حتی می‌داند. توماج اعدام نمی‌شود چنان که هاشم آغاجری اعدام نشد. در ماجرای آغاجری هم، همه می‌دانستند خبری از اعدام در کار نیست. حتی آن کسی که حکم را صادر کرده بود. با این حال خبر آن حکم فقط و فقط حیثیت ایران را در جهان خدشه دار ساخت و اعصاب و روان جمع کثیری از جامعه را تا مدت‌ها بهم ریخت. حالا چرا آن حکم صادر شده بود؟

برای این که یک جناح سیاسی قصد کرده بود حال یک جناح سیاسی دیگر را بگیرد. چرا که آن یکی جناح سیاسی فکر می‌کرد این یکی جناح سیاسی زیادی یابو برش داشته و یکی باید حالی اش کند که حد و مرزش کجاست. احتمالا الان هم یک کسی فکر کرده حالا که قرار است طرح نور به صورت جدی اجرا شود باید از مخالفان زهر چشم گرفت. شاید هم عمدی است و ماجرا خیلی جدی‌تر از این حرف ها. یعنی یک نفر یا یک جریان تصمیم گرفته در هیئت یک انقلابی تمام عیار و به نام دفاع از اسلام و انقلاب بار دیگر مقدمات آشوب و بلوا را در این سرزمین به راه بیندازد. هرچه هست نتیجه اش همان چیزی می‌شود که قبلا شد. در ماجرای آغاجری تندرو‌ها پایکوبی‌ها کردند که آفرین به اقتدار نیرو‌های انقلابی. از آن طرف هم اصلاح طلب‌ها این فرصت را مغتنم شمرده و تا توانستند به بهانه نقد خشونت و ریشه یابی تکفیر و ارتداد، دخل طرف مقابل را آوردند. آغاجری به زندگی طبیعی اش برگشت، اما در قامت یک قهرمان. کسی هم به روی خودش نیاورد که جدی جدی اگر طرف حکمش اعدام بوده پس چرا به این راحتی از خیر جرمش گذشتید؟ اصلا آغاجری جرمی هم مرتکب شده بود؟ این وسط تنها چیزی که مهم نبود آبرو و حیثیت کشور بود. کشوری که قرار بود با انقلابش راهی جدید در دنیای متجدد و متحجر بگشاید و طرحی نو درافکند با یک رای ناصواب تبدیل شده بود به یک کشوری که سخن گفتن و پرسش از عقاید رسمی و حکومتی در آن ممنوع بود و تفتیش عقاید در آن امری رایج. کشوری که به جای پاسخگویی به پرسش و یا شبهه افکنی یک استاد دانشگاه بلافاصله حکم به اعدام او می‌دهد. این داستان غمبار یک بار دیگر دارد تکرار می‌شود. چه می‌توان گفت جز: بیچاره ایران. بیچاره مردم. بیچاره مردم ایران.

tags # توماج صالحی ، اعدام سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند