Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید احمدی بخشدار چاه دادخدا روز یکشنبه  پیرامون جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: این انفجار شامگاه شنبه در جایگاه پمپ بنزین دهستان صولان از توابع بخش چاه دادخدای قلعه گنج رخ داد و تلفات جانی نداشت.

وی افزود: در این حادثه خودروی سواری پژو پس از سوخت‌گیری به علت نقص فنی در سوئیچ دچار حریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شرکت نفت کهنوج هم عنوان کرد: این خودرو پس از سوخت‌گیری در جایگاه صولان به علت نقص فنی دچار حریق گردیده و منفجر شده است.
اکبر نژاد سالاری افزود: چهار جایگاه سوخت رمشک، صولان، مرکز چاه دادخدا و تمگران در بخش چاه دادخدا به صورت روزانه سه الی چهار هزار لیتر بنزین با نرخ دولتی و بدون کارت بین رانندگاه توزیع می‌کنند.
وی تصریح کرد: ظرفیت کارت های سوخت متصدیان این جایگاه ها قریب به ۴۰۰ هزار لیتر است.
این در حالی است که برخی منابع محلی از وجود مَشک حاوی سوخت قاچاق در قسمت عقب خودروی ذکر شده خبر دادند.
قاچاقچیان سوخت معمولا صندلی های عقب خودروهای سواری را برداشته و به جای آن یک مشک با ظرفیت ۴۰۰ لیتر بنزین یا گازوئیل قرار می‌دهند.
دهستان صولان با بیش از ۲۰۰ خانوار جمعیت در مسیر قلعه گنج به رمشک واقع شده است.
خبرنگار: ادیب حیدری جرگه
۹۸۷۵/۷۴۲۹/ ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلعه گنج آتش سوزی کرمان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت