Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی را مهمترین اولویت‌ نیروهای مسلح دانست و گفت: نیروهای مسلح نسل امروز برای تقابل اسلام و استکبار آماده و گوش بفرمان ولی فقیه هستند.

به گزارش ایسنا- منطقه یزد، سرهنگ «رضا پورشمسی» پیش از آغاز مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح استان که با حضور مسئولان ارشد استان و فرماندهان نظامی و انتظامی یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد:‌ دفاع مقدس سند ولایت‌مداری ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ‌دفاع مقدس عرصه تقابل اسلام و استکبار بود که به فضل‌الله به نفع دین و دین داران به پایان رسید.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر دفاع مقدس را فرهنگی اصیل بر پایه ارزش‌های اسلامی و انسانی دانست و گفت: دفاع مقدس ما دنبال‌رو قیام عاشور و فریادهای امام حسین(ع) در دشت نینوا بوده است.

پورشمسی با بیان این ‌که امروز نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی در قالب نیروهای ارتشی، انتظامی، سپاهی و بسیجی گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستند، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب توجه به جوانان را ابلاغ کردند نیروهای مسلح هم سعی کرده با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و متعهد ظرفیت‌های نظامی و دفاعی کشور را بیش از پیش تقویت کند.

این مسئول با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح در استان یزد، خاطرنشان کرد:‌ حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تأمین امنیت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از جمله مهمترین اولویت‌های اجرایی نیروهای مسلح در کشور است.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد:‌ نیروهای مسلح نسل امروز همچون ایثارگران هشت سال دفاع مقدس برای تقابل دوگانه جدید اسلام و استکبار آماده و گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فرمانده سپاه الغدير يزد دفاع مقدس يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6087986

دیگر خبرها

  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است