Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@13:49:13 GMT

عاملان حیوان‌آزاریِ دلخراش در بهشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۰۴۹۹

عاملان حیوان‌آزاریِ دلخراش در بهشهر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب بهشهر گفت: در پی انتشار فیلمی منزجر کننده از حیوانان آزاری، دستور قضایی برای شناسایی عوامل بریدن‌ گوش الاغ صادر و این افراد دستگیر شدند.

 به گزارش ایمنا، هفته گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در این کلیپ فردی با یک داس در حال قطع کردن گوش الاغ بود و در حال توضیح دادن و فرد دیگری نیز از وی فیلمبرداری می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این کلیپ با واکنش‌های متعددی روبرو شد. مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران نیز در این باره واکنش نشان داد و گفت: با خاطیان برخورد خواهد شد.

علی صداقت دادستان عمومی و انقلاب بهشهر در این زمینه گفت: در پی انتشار فیلمی منزجر کننده از حیوانان آزاری در بهشهر دستور قضایی برای شناسایی و دستگیری عوامل بریدن‌ گوش الاغ صادر شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: در حال حاضر متهم که اقدام به بریدن گوش‌های الاغ کرده و فردی که از این اقدام فیلمبرداری کرده، دستگیر شده و تحت نظر قرار دارند.

وی با بیان اینکه برای افراد مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و مراحل پرونده در حال پیگیری است، افزود: متهم اصلی پرونده 28 ساله و دارای سوابق کیفری در پرونده‌های سرقت مسلحانه در شهرستان‌های همجوار بوده است.

صداقت خاطرنشان کرد: حیوان آزاری به عنوان یک عمل غیراخلاقی و خلاف انسانیت و شرع اسلام بوده و موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده است که در این راستا دستگاه قضایی استان به طور قاطع با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 390513

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حيوان آزاري دستگیری محيط زيست مازندران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد