Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از اتمام عملیات اجرایی سطح صفر پروژه گیشا خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صفا صبوری دیلمی، با بیان اینکه از ابتدای پروژه جمع آوری پل گیشا پیش بینی شده بود سطح صفر-صفر تا اول مهر به بهره برداری برسد و در اختیار عموم قرار گیرد، گفت: طبق وعده‌ای که داده بودیم این بخش از پروژه روز گذشته تحویل داده شد و در بازدیدی هم که امروز با سردار مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از محدوده پل گیشا داشتیم با ترافیک ویژه‌ای برخورد نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به جزئیات پروژه پل گیشا ادامه داد: اواخر خردادماه عملیات جمع آوری پل آغاز شد و قرار بود در بازه زمانی دو ماه و نیم به سرانجام برسد. با این وجود، با سه شیفت کردن عملیات اجرایی توانستیم طی ۲۲ روز پل را جمع آوری کرده و پس از آن عملیات اجرایی سطح صفر-صفر را پیگیری کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: برای انجام عملیات اجرایی در سطح صفر-صفر از جمله کارگذاری ۸۰۰ شمع، کارگاهی را در بخشی از بزرگراه شهید چمران برپا کردیم و حال با تکمیل این بخش از پروژه و تعریض بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد از شهرآرا تا فروزان فر، کارگاه عمرانی جمع آوری شده است.

صبوری تصریح کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی زیرگذر شرقی-غربی باقی مانده است که تا پایان سال به اتمام می‌رسد و پس از آن موضوع احداث پل سبز زندگی با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران پل گیشا عملیات عمرانی عملیات عمرانی بزرگراه چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان