Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران از تمدید فرخوان جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین تا پایان آبان ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، سید محمد حسینی از تمدید فرخوان جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین در این استان خبر داد و اظهار کرد: مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی(مبین) از مراکز تابعه سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی با همکاری مراکز، سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی کشور به صورت سراسری فراخوان طرح برگزاری جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین را به اجرا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه قرآن و معارف سیما و شورای توسعه فرهنگ قرآنی از جمله مشارکت‌کنندگان در این طرح هستند.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت هنر فیلمسازی برای ثبت و انتقال نقش قرآن در جوامع اسلامی، ایجاد زمینه مناسب برای رقابت سازنده در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی هنر فیلمسازی با محوریت قرآن و عترت، فراهم آوردن بستری مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای جوان در عرصه دینی، قرآن و معارف اهل بیت(ع) و مقابله با ترفندهای دشمنان اسلام و قرآن با ارائه تولیدات سینمایی با مضامین قرآن و عترت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

حسینی بابیان اینکه جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین، موضوعات مفاهیم و تفاسیر منطبق با قرآن کریم و عترت و معارف اهل بیت‌(ع) را دربر می‌گیرد، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در موضوعات سبک زندگی‌، آموزه‌های اخلاقی‌، قصص قرآن‌، ایثار و شهادت، سیمای پیامبر اسلام(ص)، نیکی به پدر و مادر و صله رحم، نماز و واجبات الهی ، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم و آسیب‌های اجتماعی آثار خود را تهیه و تنظیم کنند.
وی بااشاره به اینکه این جشنواره در چهار بخش مسابقه‌ای به صورت مجزا برگزار و داوری می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های فیلمسازی با تلفن همراه، فیلمسازی حرفه‌ای با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای کار در سینما، بخش جنبی با موضوع تربیت فرزند و انتخاب مردمی فیلم‌سازی کنند.
سرپرست معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران یادآورشد: حداکثر زمان برای آثار ارسالی ۱۱۴ ثانیه است، سرمایه گذار یا تهیه کننده فیلم به عنوان صاحب اثر شناخته خواهد شد، تاریخ تولید آثار پس از فروردین ۱۳۹۷ باشد، از نظر تعداد آثار ارسالی محدودیتی وجود ندارد، در صورت راهیابی فیلم به بخش مسابقه ارسال تاییدیه تهیه کننده الزامی است و تمامی آثار دریافت شده در صفحه اینستاگرام مبین مدیا به نشانی https://www.aparat.com/mobinmedia آپارات مبین به نشانی و همچنین در کانال @mobin.media و یا https://www.instagram.com/mobin.media .به نمایش درخواهند آمد.
حسینی بیان کرد: ثبت نام در این جشنواره از ۱۱ خرداد ماه سال جاری آغاز و مهلت ارسال آثار تا آبان ماه ۹۸ تمدید شد، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود رابه نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ کدپستی ۱۴۱۷۸۴۴۳۹۱مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی (مبین) و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۶۶۴۹۶۴۲۸-۰۲۱ تماس حاصل کنند و روی پاکت جمله«مربوط به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین» ارسال قید شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مشاور استاندار بوشهر در ترویج امور قرآنی و مدیران عامل صنعت آب و برق، ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از قرآن آموزان و روزه اولی‌های فرزند همکاران شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار کرد: شرکت‌های آب و برق استان بوشهر علیرغم ترافیک کاری بالا، اهتمام ویژه ای به مسائل فرهنگی و قرآنی دارند.

علیرضا یزاف خاطرنشان کرد: وزارت نیرو همواره یکی از دستگاه‌های شاخص در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآنی بوده است و حمایت مدیران عامل شرکت‌های تابعه این وزارتخانه در استان بوشهر از امور فرهنگی قابل تقدیر است.

وی افزود: همه اتفاقات فرهنگی و دینی که در شب‌های ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال رقم می‌خورد باعث می‌شود تا ارزش خدمت رسانی تخصصی دستگاه‌ها به مردم دوچندان شود.

امام جماعت شرکت آب منطقه‌ای بوشهر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نمازخانه کوی آبشیرین کن در طول ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات پیش از ماه مبارک رمضان، اقدامات متنوعی جهت همکاران صنعت آب و برق و خانواده‌های ایشان در نمازخانه کوی آبشیرینکن انجام شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مطلق گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن ویژه فرزندان همکاران، بیان احکام و مسائل دینی، اقامه نماز جماعت و برگزاری جلسات قرائت قرآن از جمله این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین احیا شب‌های قدر و استفاده از ظرفیت ائمه جماعت صنعت آب و برق در راستای مشاوره امور دینی و فرهنگی از دیگر اقدامات این حوزه است.

در ادامه این برنامه گروه نمایشی «عمو سید و خرگوش ناقلا» به اجرای تئاتر با هدف انتقال آمیزه‌های دینی پرداختند و از روزه اولی‌ها و فعالین مراسم قرآنی و نماز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091044

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد