Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بسکتبال ایران همچون دیگر کشورها و به واسطه سهمیه ای که تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ کسب کرد، مستحق دریافت پاداش ۲۰ هزار یورویی از فدراسیون جهانی این رشته (فیبا) شد.

سهمیه بسکتبال ایران برای جام جهانی اسفندماه سال گذشته قطعی شد. تیم ملی بسکتبال از حضور در این جام مجوز بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را هم به دست آورد اما هنوز پاداش ورود به جام جهانی به ایران پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بخشی از پاداش ۲۰ هزار یورویی بسکتبال ایران بابت بدهی های قبلی به فیبا کسر شده است. این بدهی ها به خاطر مواردی مانند حق عضویت و ثبت نام بازیکنان در سال های گذشته برای فدراسیون ایران ایجاد شده بود.

به گفته رامین طباطبایی به خاطر مجموع بدهی ها و در کل مبالغی که فدراسیون بسکتبال ایران باید به فیبا پرداخت می کرد، حدود ۹ - ۸ هزار یورو از پاداش کلی ایران کسر شده است. بخش باقی مانده هم هنوز تسویه نشده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه به خاطر تحریم های بانکی و مشکلات حاصل از آن امکان دریافت مستقیم بخش باقی مانده پاداش وجود ندارد، گفت: برنامه اولیه ما این بود که سفر به محل برگزاری جام جهانی و هزینه بلیت هواپیما را از طریق فیبا انجام دهیم و اینگونه از بخش باقی مانده پاداش خود استفاده کنیم اما در نهایت این امر میسر نشد.

وی تاکید کرد: فدراسیون بسکتبال ایران همچنان بابت پاداش حضور در جام جهانی از فیبا طلبکار است اما نمی توانیم  آن را به صورت مستقیم دریافت کنیم. به همین دلیل این پول نزد فیبا می ماند و در موارد لزوم از حساب ایران کسر می شود.

طباطبایی در توضیح تکمیلی این موضوع گفت: تیم ها برای حضور در مسابقات مختلف باید ورودیه پرداخت کنند یا اینکه بابت جذب بازیکنان خارجی باید مبلغی پرداخت شود. این هزینه ها برای ایران از محل طلبی که از فیبا داریم، کسر می شود تا اینگونه حساب مان تسویه شود.

رئیس فدارسیون بسکتبال تاکید کرد: اگر هم حضور در مسابقاتی در سطح آسیا در برنامه بود، فیبا می تواند ورودیه آن را برای ایران از محل طلبمان به فیبا آسیا پرداخت کند. در کل اینکه پاداش صعود به جام جهانی خیلی زیاد نبود. بخشی از آن هم که به خاطر بدهی ها کسر شده است. برای بخش باقی مانده هم چاره ای جز این نداریم.

کد خبر 4728185 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال رامین طباطبایی سهمیه جهانی کسب سهمیه المپیک المپیک 2020 توکیو فدراسیون جهانی بسکتبال تیم ملی بسکتبال بدهی مالی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران والیبال قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم

تسنیم نوشت: ماجرای واردات محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف ‌در قالب ۳ محموله به کشور حواشی زیادی را ایجاد کرده است. براساس اخبار منتشر شده؛ بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته در دولت ابراهیم رئیسی توزیع شده است

بیش از ۹۱ هزار تن روغن مایع در مرداد ۱۴۰۰ توسط «شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران» از دو کشور ترکیه و آرژانتین وارد ایران شد که بنا به گزارش‌های صریح سازمان غذا و دارو مسموم به سموم کشاورزی و آفت‌کش‌ها بودند.

این محموله از مرداد ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۲ در گمرک شهید رجایی نگهداری می‌شد و طی ۴ مرحله نمونه‌برداری و آزمایش آن در آزمایشگاه‌های مختلف «غیر قابل ترخیص» و «غیر قابل مصرف انسانی» شناخته شد.

علیرغم‌ گزارش‌های رسمی درباره‌ مسموم بودن این محموله در اردیبهشت ۱۴۰۲ ؛ یک کمیته فنی نتایج به‌دست آمده در نمونه‌گیری‌ها را «غیر قطعی» دانست و دستور به ترخیص ۴۷ هزار تن از این روغن‌ها را صادر کرد که اکنون وارد بازار ایران شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این خصوص اعلام کرد: یک محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف به ارزش ۷۰ میلیون یورو ‌در قالب ۳ محموله وارد بندر شهید رجایی وارد شده است.

دو مورد از این محموله‌ها مربوط به یک شرکت ترکیه‌ای و یک محموله مربوط به یک شرکت آرژانتینی است که وارد کننده این روغن‌ها شرکت بازرگانی دولتی است.

برای مدیران مربوطه، پرونده کیفری تضیع اموال عمومی تشکیل شده ‌و این پرونده در بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال پیگیری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • تجارت ۸۵۰ میلیون یورویی ایران و اتحادیه اروپا در ۲ ماه