Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: استراماچونی با بازی مقابل پرسپولیس نشان داد برنامه ریزی و توانایی بالایی دارد حالا اینکه چرا در استقلال تا الان موفق نبوده بحث دیگری است. تاریخ انتشار: 09:27 - 03 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۳۸۶

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر که با برتری سرخپوشان به پایان رسید، اظهار داشت: این بازی در فشار‌ و هیجان برگزار شد و در چنین شرایطی نباید توقع بالایی از کیفیت کار دو تیم داشته باشیم چراکه حواشی زیادی در دربی وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شرایط استقلال و اینکه گفته می‌شود فتحی باید این باشگاه را ترک کند، گفت: استقلال باید تقویت شود و در روز‌هایی که شرایط تیم خوب نیست باید از سرمربی حمایت کنیم تا تیم به وضعیت مطلوب برسد. در حال حاضر مشکل استقلال رفتن و آمدن مدیران نیست بلکه تقویت تیم است. استراماچونی در بازی مقابل پرسپولیس نشان داد برنامه ریزی و توانایی بالایی دارد؛ حالا اینکه چرا در استقلال تا الان موفق نبوده بحث دیگری است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر مسئولان کنار استراماچونی یک مربی ایرانی مسلط به مسائل روحی و روانی بازیکنان قرار می‌دادند شاید بسیاری از این اتفاقات رخ نمی‌داد. البته هنوز هم خیلی دیر نشده و مدیران باید هر چه زودتر یک مربی ایرانی مثل بختیاری‌زاده، همدانی، سامره، سرخاب و... را کنار استراماچونی قرار دهند تا او نقش کریم باقری در پرسپولیس را برای استقلال بازی کند. باقری در چند سال اخیر کمک زیادی به پرسپولیس کرده و بدون شک استقلال هم به کسی مثل او در تیمش نیاز دارد.

اولیایی در پایان خاطرنشان کرد: از مدیران و هیئت مدیره می‌خواهیم به جای اینکه خود را به مسائل دیگری مشغول و در مسائلی که در حیطه وظایف آنها نیست دخالت کنند، یک مربی ایرانی کنار استراماچونی بگذارند تا حواشی تیم را جمع کند. شاید سرمربی تیم مربی ایرانی نخواسته، اما این وظیفه هیئت مدیره بود تا روی این موضوع پافشاری کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان پرسپولیس استقلال دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟