Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه بر ضرورت روشنگری در مورد دلایل آغاز جنگ تحمیلی و تداوم آن در "مدارس" تاکید کرد.

سیدمجتبی موسوی به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ضرورت پرداختن به سالهای دفاع مقدس برای آشنایی نسل جوان با رخدادهای دوران جنگ تحمیلی، اظهار کرد: پرداختن به این رخدادها می‌تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان فردای کشور هستند، گفت: دانش آموزان باید در جریان اتفاقات رخ داده در سالهای دفاع مقدس قرار بگیرند.


 معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه  با اشاره به تاکید ویژه به تمامی مدارس برای گنجاندن ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برنامه‌ها، اظهار کرد: به تمامی بیش از ۴۳۰۰ مدرسه استان کرمانشاه تاکید شده که در هفته دفاع مقدس حال و هوای دفاع مقدسی داشته باشند.


وی با اشاره به تدارک حضور راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس استان، گفت: این افراد با خاطره گویی و روایتگری جنایات رژیم بعثی و ایثار رزمندگان در سالهای دفاع مقدس اجازه نخواهند داد رخدادهای دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شوند.


وی در ادامه با اشاره به ضرورت روشنگری در مورد دلایل آغاز جنگ تحمیلی و تداوم آن، تاکید کرد: دانش آموزان امروز سالهای دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، لذا برای اینکه بتوانند در برابر توطئه چینی و شبهه افکنی دشمنان در مورد دلایل شروع و تداوم جنگ تحمیلی ایستادگی کنند، نیاز به روشنگری دارند.


موسوی گفت: از مدیران و مسئولان مدارس خواسته شده تا نشست هایی برای روشنگری در مورد شبهات اینچنینی تدارک ببینند.


 نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان کرمانشاه همزمان با زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در روز اول مهر ماه، انجام تبلیغات محیطی در مدارس، پخش سرودهای حماسی، مذهبی و ملی و... از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مدارس استان کرمانشاه است که موسوی به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس كرمانشاه دانش آموزان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد