Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@10:15:47 GMT

چین در تدارک برگزاری بزرگترین رژه تاریخ این کشور

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۳۴۵۵

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «سای چیجون» معاون اداره کل عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح و معاون تشکیلات برگزاری این رژه روز چهارشنبه در مرکز خبرنگاران پکن خاطر نشان کرد که رژه بزرگ ارتش این کشور ۸۰ دقیقه به طول خواهد انجامید.

وی افزود که «شی جین پینگ» رییس جمهوری خلق چین و فرمانده کل قوای این کشور از این رژه سان خواهد دید و از نزدیک نظاره گر آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقام نظامی بلند پایه چین، ۱۵ هزار نفر به علاوه ۵۹ واحد نظامی و همچنین ۱۶۰ فروند هواپیما و ۵۸۰ قلم از تسلیحات و تجهیزات نظامی در این رژه شرکت می کنند.

در این مرکز مطبوعاتی همچنین اعلام شد که ۱۸۸ وابسته نظامی از ۹۷ کشور دنیا نظاره گر رژه خواهند بود.

قرار است در کنار این برنامه که بزرگترین رژه ارتش این کشور از سال ۱۹۴۹ میلادی محسوب می شود، مراسم و جشن بسیار بزرگ و باشکوهی نیز در میدان تیان آنمن در قلب پکن پایتخت چین برگزار شود.

مرکز مطبوعاتی اعلام کرد که از صبح جمعه سومین دور از برنامه آماده سازی برای برگزاری این رژه برگزار می شود.

روز اول اکتبر در چین با تعطیلاتی هفت روزه موسوم به تعطیلات طلایی همراه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چین ارتش چین رژه ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا