Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اسدالله عباسی سخنگوی هیات رییسه مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از تغییر زمان جلسات علنی مجلس خبر داد و گفت: از هفته آینده مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه در دو نوبت صبح و عصر جلسه خواهد داشت، جلسات روز های دوشنبه و سه شنبه نیز در نوبت صبح برگزار می شود؛ جلسات کمیسیون های تخصصی نیز بعدازظهر روزهای دوشنبه و سه شنبه تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از تشکیل جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی در سه شنبه هفته آینده خبر داد و افزود: جلسه غیر علنی هفته آینده با موضوع هدفمندی یارانه ها و با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیران نفت، نیرو، اقتصادو دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، نمایندگان اتاق اصناف و اتاق بازرگانی تشکیل می شود.

عباسی ادامه داد: در این جلسه موضوع یارانه ها، یارانه های پنهان به ویژه یارانه های بخش انرژی، بررسی می شود، ۹۸۰ تا ۱۲۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان که پرداخت می‌شود؛ باید برای یارانه های پنهان، چارچوب در نظر گرفته شود.

وی همچنین در باره نگرانی ها و دغدغه های نمایندگان در خصوص عدم واریز  یارانه برخی اقشار نیز گفت: این مشکلات به دلیل مشکلات در سامانه سازمان هدفمندی یارانه های بوده است، کسانی که یارانه آنها به ناحق قطع شده است؛  می توانند پیگیری کنند.

سخنگوی هیات رییسه همچنین درباره برخی حاشیه های صداوسیما درباره بررسی لایحه قانون تجارت در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی این لایحه از مجلس هفتم و با حضور کارشناسان اقتصادی، حقوقدانان،  مرکز پژوهش های مجلس و کارشناسان اتاق بازرگانی بررسی و تصویب شده است؛ امیدواریم رئیس سازمان صداوسیما هم نظارت بیشتری بر برنامه‌های این سازمان داشته باشد. ما در جلسه هیأت رئیسه نیز مقرر کردیم که شورای نظارت بر نمایندگان این موضوع را بررسی کنند و صاحب‌نظران و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها نیز در برنامه‌های مربوطه استفاده شود تا اظهارنظرها کارشناسی باشد.

وی ادامه داد: کتاب دوم لایحه قانون تجارت نیز توسط اداره قوانین مجلس شورای اسلامی به چاپ رسیده است و نمایندگان 10 روز فرصت دارند، نظارت و پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کنند؛ لیرینگ و دلالی در کشور قانون نداشت و قانون جدید می تواند این مشکلات را حل کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری