Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک نماینده مجلس تصریح کرد: با آنکه دولت و مجلس به دنبال اعلام شفاف اموال و دارایی مسئولان بودند، اما به آیت‌الله رئیسی دست مریزاد می‌گویم که در این بازه کم حضورشان در قوه قضائیه منشاء خیر و برکات فراوان برای مبارزه با فساد و شفافیت حداکثری بوده و سامانه اعلام اموال مدیران را عملیاتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 12:53 - 05 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۳۰۰

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از خبرگزاری فارس، رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در مجلس درباره انتشار شفاف و علنی لیست اموال و دارایی مسئولان گفت: من از آیت‌الله رئیسی برای پیگیری قاطعانه‌اش به منظور عملیاتی کردن سامانه اعلام شفاف اموال مدیران و مسئولان تشکر می‌کنم، چرا که این اقدام برای مردم نوید بخش جامعه‌ای شیشه‌ای است که می‌تواند از تهمت‌ها و ابهامات فراوان جلوگیری کند.

 

 

وی افزود: شفاف سازی حداکثری و مبارزه با فساد و رانت خواری‌ها می‌تواند به نفع مدیران و مسئولان کشور باشد؛ ضمن اینکه به دلیل تخریب‌های فضای مجازی علیه نمایندگان مجلس، اجرای این طرح می‌تواند مانع از تهمت‌ها در آستانه انتخابات مجلس یازدهم شود.

 

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: با آنکه دولت و مجلس به دنبال اعلام شفاف اموال و دارایی مسئولان بودند، اما به آیت‌الله رئیسی دست مریزاد می‌گویم که در این بازه کم حضورشان در قوه قضائیه منشاء خیر و برکات فراوان برای مبارزه با فساد و شفافیت حداکثری بوده و سامانه اعلام اموال مدیران را عملیاتی کردند.

 

خضری گفت: شفافیت اموال مدیران کشورمان و نمایندگان مجلس مطالبه مردمی است.

 

وی خاطرنشان کرد: عزم، درایت و جرأت و شهامت رئیس قوه قضائیه در پیگیری امورات جاری بر زمین مانده مفید بوده و همین موضوع موجب رضایت مردم شده است.

 

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس افزود: شفافیت اموال نمایندگان بزرگترین کمک به پارلمان است، ضمن اینکه این شفافیت حداکثری برای جامعه منافع فراوان همچون پرهیز از تهمت و افترا دارد.

 

خضری گفت: شفافیت اموال و دارایی مسئولان مانع از رانت خواری و فساد شده و اگر کسی بنای تخلف داشته باشد، چون خود را در اتاق شیشه‌ای می‌بیند از این کار پرهیز می‌کند.

 

وی گفت: من حاضرم اموال و دارایی خود را در سامانه قوه قضائیه ثبت کنم.

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماینده مجلس ایت الله رئیسی قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فردا   دوشنبه  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و تامین اجتماعی استان از ساعت ۹:۰۰ الی۱۰:۰۰   و مدیرکل دفتر فنی،امور عمرانی،حمل و نقل و ترافیک استانداری  و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان از ساعت   ۱۰:۰۰  تا 11با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردم عزیز خواهند بود.

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود