Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،  سید علی درخشان افزود: در آئین تجلیل از دستگاه های برتر با حضور استاندار و مقامات استانی و روسا و مدیران دستگاه های اجرایی با اهدای لوح و تندیس از دستگاه های برتر تجلیل بعمل آمد.
وی گفت: در متن لوح سپاس این جشنواره به امضای استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر جشنواره، خطاب به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان آمده است، جشنواره شهید رجایی نمادی است از سنجش حقوق بندگان پروردگار، که پاسداشت آن، برپایی رضای خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت و فرصتی را ایجاد می کند تا عملکرد دستگاه های اجرایی استان در فضای رقابتی و بر اساس الگوهای روز آمد مدیریتی در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد در سال ۱۳۹۷ دستگاه های اجرایی استان در امتیاز شاخص های عمومی نشانگر احراز رتبه برتر آن اداره کل در بین دستگاه های اجرایی شرکت کننده در جشنواره بوده است. بدون تردید ثمره آن افزایش رضایت و اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های عمومی دولت خدمتگزار تدبیر و امید می باشد بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را به مناسبت کسب این عنوان در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی به جنابعالی و کارکنان ساعی آن دستگاه اظهار داشته و توفیقات روز افزون آن مجموعه را در پرتو توجهات خداوند سبحان مسالت می نمایم.
درخشان در پایان خاطر نشان کرد: بیست و دومین جشنواره شهید رجائی در سال ۹۸ با شعار افزایش اعتماد عمومی با ارتقاء فرهنگ سازمانی، شفافیت ، سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک در ششمین روز از مهرماه ۹۸ در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

۴۶

کد خبر 1304629

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت بهداشت دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر