Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود عامری رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به دستاورد‌های دفاع مقدس و ۸ جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: احیای بازسازی نیرو‌های مسلح، ایجاد ساختار منحصر به فرد نظامی که منوط به جمهوری اسلامی می‌شود ایجاد اقتدار دفاعی و نظامی در منطقه و اقدامات جهادی دراین حوزه از مهم‌ترین دستاورد‌های دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه ایجاد اقتدار دفاعی و نظامی در منطقه شاید در بسیاری از بخش‌ها کمی نباشد، اما ایجاد موقعیت بازدارندگی که منحصر به انقلاب اسلامی می‌شود خود یکی از مهم‌ترین اقدامات در این حوزه به شمار می‌رود. رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با بیان اینکه تحول در صنایع تخصصی و دفاعی به تحولات بسیار گسترده‌ای دست یافته‌ایم، گفت: امروزه پیشرفت‌های ما فقط منحصر به صنایع دفاعی نیست، بلکه با کمی تفکر در این بخش متوجه می‌شویم که بسیاری از تحولات ما از جمله تحولات علمی و فناوری در بخش‌های مختلف ناشی از تحولات صنایع دفاعی است.

عامری افزود: الهام بخشی متفاوت در سایر ملل مسلمان ناشی از حضور و نقش آفرینی مردمان ما در این حوزه است. روح بزرگ دفاع مقدس باعث قدرت بخشی بعد از گذشت چندین سال به مردم شده و ما هم‌اکنون می‌توانیم با فرصت‌هایی که انقلاب اسلامی برای ما ایجاد کرده است، الگویی را برای رونق بخشیدن بیشتر به ایران را ترسیم کنیم.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران باید تبدیل به الگویی شود که مانع از حضور دشمنان به ایران شود و سطح بازدارندگی و مقاومت آن باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم از تمامی مراحل سخت عبور کنیم.

عامری گفت: سال‌های متمادی است که ایران به عنوان یک کشور نمونه و موفق نامگذاری شده و دفاع مقدس ثمره بسیار مهمی بوده و باعث شده که سرمایه‌های ما در بسیاری از بخش‌ها به قدرت و ثروت تبدیل شود.

او بیان کرد: بعد از گذشت سالیان طولانی از دفاع مقدس امید به آینده بهتر باعث شده که بسیاری از اندیشه‌های رونق و شکوفایی در ذهن مردم محقق شود.بیشتر بخوانید: ریشه تمام مقاومت‌ها در دفاع مقدس است/ مهر تایید شهدای مدافع حرم بر نوشته شهدای دوران دفاع مقدس/ جوانان پای ارزش‌های انقلابی ایستادند
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس توضیح داد: دفاع مقدس گنج بزرگی بود که ما از بخشی از آن استفاده کردیم، اما می‌توانیم از ثمره آن در جهت رونق، توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

عامری توضیح داد: با مرور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری ارائه شد، برای شناخت بیشتر کشور ما باید از تمامی فرصت‌ها و ثمره‌های دفاع مقدس در جهت ایجاد ایرانی بهتر و آبادتر استفاده شود. باید در برابر سختی‌ها صبر پیشه کنیم و با تحمل آن‌ها می‌توانیم نارسایی‌های کنونی را از پیش پای خود برداریم.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با بیان اینکه امروز کشور دچار نارسایی و مشکلاتی است، گفت: اما روح بزرگی که در ملت ایران وجود دارد و پیشرفت‌هایی که تا کنون حاصل شده نشان دهنده قدرت، صبر و شکیبایی ملت ایران است.
عامری اظهار کرد: اُفق آینده ایران بسیار روشن است و باید بدانیم که شرط عبور از سختی‌ها و توطئه‌ها کنار هم بودن مردم ایران است. تجربه ۴۰ ساله گذشته نشان می‌دهد که هر جایی که مردم با مسئولان و دولت مردان در کنار یکدیگر باشند می‌توانیم از سختی‌ها و مشکلات عبور کنیم.
انتهای پیام/ امروزه پیشرفت‌های ما فقط منحصر به صنایع دفاعی نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس